Vierailija

minua nyt kovasti kiinnostais se hiilareiden vähentäminen. Onko mun pakko lukea aluksi joku kirja tai ne pitkät sepustukset nettisivuilla? Kun aikaa ei olisi.. vaan onnistuuko ihan maalaisjärjellä. Ts. voiko siinä jotenkin töpätä eli syödä jotain järkyttävän väärin?

Mieheni on kyllä laihtunutkin jollain " kaveriensa karppineuvoilla" aika hyvin. Minua kun ei ne Kabanossit niin paljon houkuttele... kaipaan naisnäkökulmaa.

Kommentit (7)

viljat, riisit, pastat, sokeri - tilalle kasviksia, proteiinia kuten lihaa, kalaa, juustoja, rahkaa, juo paljon vettä. Kokeile näin muutama viikko miltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Karppaus on aika valtaisa elämänmuutos (ihan fyysisestikin), ja tulet todella tarvitsemaan tietoa asioista. Tavallisen ihmisen perustieto eri ravintoaineista on yleenä hyvin hataraa ja virheellistä.

Ne jotka aloittavat ilman kunnollista pohjatietoa töppäävät asian 99% varmuudella. Ei siksi että karppaus olisi vaikeaa, vaan siksi että se on niin erilaista. Avointen kysymysten määrä nimittäin kasvaa kymmenkertaiseski ekan viikon aikana, ja viimeistään silloin tarvitset tietoa. Suurimmat mokat liittyvät rasvan alitajuiseen karttamiseen, eineksiin, ruokailurytmiin, hiilihydraattien tunnistamiseen, ruoanlaiton uudistamiseen jne. jne. eli oikeastaan kaikkiin perusasioihin.

Ajattele asia niin, että ethän alkaisi rakentaa taloakaan tietämättä kunnolla mitä olet tekemässä? Lue Salmenkaita - Tavi: Laihdu ilman nälkää. Siitä löydät varmasti itsellesi sopivan karppaustyylin.

Siinä on valmiit ruokalistat kahdelle ekalle viikolle.

Toisaalta jos olet niin kiireinen, ettet ehdi yhtään kirjaa lukea, miten ehdit tekemään itsellesi karppi-ruokaa ? Hiilarittomat einekset on kortilla.....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat