Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kellä muulla on sama ongelma, sopivaa paitapuseroa ei vaan löydy vaikka kuinka etsis. Jos paitapusero on sopiva olkapäistä ja hioista, niin sitten napit sinkoilee tissien ja masun kohdalla, ja jos löytää paitapuseron, jossa tissien kohdilta ei napit sinkoa, niin sitten se on muuten tosi iso!

Olen kuitenkin kokoa 34/36, sopusuhtainen (jopa laiha) ja mun kuppikoko on B, joten ei ole edes mitkään isot daisarit!

Sanokaa nyt ihmeessä joku vaatemerkki, joka valmistaa hyviä, sopiva paitapuseroita kaikille!!!!

Kommentit (6)

Kiva kuulla, et muitakin löytyy! Mulla paidan koko on 40-42 ja kuppikoko D, mut eipä mee tissien kohdalta kiinni, jos on muuten sopiva..Tai sitten roikkuu olkapäistä.. =)

Oulussa asun ja just oli Pukumiehessä yks päivä tällainen paitojen esittely. Itsekin olen tyytyväinen, sillä olen pitkä ihminen, mutten silti tarvitse paitaa koko 46.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oon ite kokoa 36, mutta daisarit on D-E. Yritä siinä sitten saada nappeja kiinni! Seuraava vaihe on varmaan marssia kauppaan ja myyjän avustuksella valita lähinnä sopivat, sitten ompeluttaa ne itselle sopiviksi :/

Mulla on jokaikiseen paitapuseroon liian lyhyt selkä. Vaikka olisi olkapäistä ok ja rinnatkin mahtuu, niin ainakin kavennus on liian alhaalla. Niin, minäkin olen kokoa 36 ja ihan sopusuhtainen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat