Vierailija

Heräilee päivällä vähän väliä eikä meinaa nukahtaa takaisin. Haluaisi äidin olevan koko ajan lähellä. JOs meinaan hiipiä pois, huomaa heti tai vähän ajan päästä. Mun pitäis tehdä päikkäriaikaan koulujuttuja, mutten tällä menolla saa kyllä tehtyä mitään, edes lehteä luettua kun koko ajan juostava lastenhuoneessa. Lapsi ollut koko ikänsä huono nukkumaan. Unikoulujakin kokeiltu.

Kommentit (5)

Meillä lopahti myös molemmat vanhemmat. Oletko kysellyt kotipalvelua apuun? Kerro ongelmasi rehellisesti, uskon et tulevat apuun. Mutta ole rehellinen ja kerro ettet jaksa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen niin poikki! Nyt mä vaan itken ja lapsi huutaa. Ekat 4 kk vauva söi 2 h välein ympäri vuorokauden ja sen jälkeen herännyt 1- 4 h välein. Sain burnoutin kautta masennuksen ja mun mieskin on tosi tosi väsynyt. Mä en jaksa tätä enää!!

Poika 11k ja heränny koko ikäns 2 tunni välein yöllä. En osaa kyllä auttaa! ja olen kokeillut kaikkea mahdollista...hän on vaan viin huono uninen ettei ole tosikaan. Koitahan jaksaa...viet mummolaa yökylää tai päivähoitoo et saat levätä!!!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat