Vierailija

miten koet asian? onko se sinusta flirttiä vai mitä?

Kommentit (18)

Vierailija:

Lainaus:

ehkä jos itse olet enemmän fyysistä etäisyyttä ottava niin tuollainen tyyli tuntuu flirtiltä, mutta ei se tosiaan välttämättä sitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselläni on 75% työkavereista miehiä, ja tuohan nyt on ihan normaalia ystävällistä kommunikointia meillä. Outoa että mies ei voi edes hymyillä naiselle kun heti on muka jotain muuta mielessä...

Mua niin rasittaa tuollainen epäammattimainen käytös, siis että vahdataan että flirttaako tuo nyt mulle, iik, ja muutenkin ihan teinimeininkiä. Ja kyllä kai sen flirtin nyt tunnistaa, jos nyt joku oikein tosissaan flirttaa, eikä kaikki ystävällisyys ja se että joku iloisesti hymyilee, ei ole flirttiä. Se on vaan ihan ystävällisyyttä.

ehkä jos itse olet enemmän fyysistä etäisyyttä ottava niin tuollainen tyyli tuntuu flirtiltä, mutta ei se tosiaan välttämättä sitä ole.

Ja sitten tuosta hymyilystä: se riippuu niin paljon tilanteesta! Jos nyt jotain arviota heitän, niin omalla kohdallani ehkä 1/4 noin käyttäytyvistä miehistä mielestäni flirttailee. Flirttailijalla on yleensä sellaista pilkettä silmäkulmassa. Ja tietenkin jos ihmisen tuntee ja tietää miten hän yleensä käyttäytyy, voi siitäkin päätellä jotain. Jos joku hymyilee aina ja kaikille, hän tuskin flirttailee minun luokseni tullessaan.

Voishan se olla hauskaa flirttii, mut mää oon niin noloissani et vähä kattelen siinä sivuille.. :D Siis jos siinä on jotain flirttii, mut asiallisesti jos joku selittää niin ei kai siinä sitten mitään, mut jos toinen kaameesti hymyilee ja on siinä sillee olevinaan nii se vetää hiljaseks!

Voihan se jutella ihan aiheestakin ja tapittaa suoraan -ihmiset kun yleensä katsoo toisia kun ne puhuu, tai no jokkut katselee lattiaa koko ajan!

Ja jos se on saanu viime yönä niin hymyilee jo siitäkin.. ;)

Vierailija:

Lainaus:

Mua niin rasittaa tuollainen epäammattimainen käytös, siis että vahdataan että flirttaako tuo nyt mulle, iik, ja muutenkin ihan teinimeininkiä.

Ei sitä vahdata tarvitse, huomaa sen ihan muutenkin. Laput silmilläkö pitäisi kulkea?

Vierailija:

Lainaus:

taidat ap olla naisvaltaisella alalla töissä?

Nimim: 75% kollegoista miehiä...

mutta kysymys tuli siitä, kun joku kirjoitti,että flirttaus on hymyilemistä ja silmiin katsomista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat