Vierailija

Mikä ihme mulla on? pari viikkoa ollut kipua tuossa rinnan seudulla, hengittäminen ei kuitenkaan satu. Nyt noin viikon käynyt ruoan nielemin työlääksi... puuro yms. liukas menee mutta esim. leipä tekee kipeetä ja vettä pitää juoda hirmusi et saa alas. Sit pakottaa illalla.

Mikä helv. tämä on? En viitsis alkaa julkiselle puolelle tk:een soitteleen, ei sitä aikaa saa kuitenkaan :(

Kuolen varmaan pian pois...

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onneksi on lääkkeet jotka auttaa parissa päivässä! Älkäkä missään tapauksessa juo kahvia, kokista, viinaa kaljaa tai vedä röökiä tai mausteisia ruokia! Ne saa mulla ainakin rinnan " räjähtämään" kivusta.

Lääkäriin ja voimia!

Mulla oli tosin ensin kovakuumeinen flunssa ja sen jälkeen jäi tämä rinnanahdistus. Juuri kun olin varma, että kuolen pois, niin vaiva alkoi helpottamaan itsekseen. En mennyt sitten lääkäriinkään, kun olin varma, että olin tupakoimisella aiheuttanut rintasyövän.

soitin sitten terveyskeskukseen ja huomenna heti labraan ekg:hen vai mikä se onkaan... eikai tämän näin vakavaa pitänyt olla :´´´(

Rintakipua siis on myös ja siksi kai ne varmistaa. Hemmetti ku alko jänskään. Pieni vauva tuossa ja minä tietenkin otan ja kupsahan.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Mulla oli tosin ensin kovakuumeinen flunssa ja sen jälkeen jäi tämä rinnanahdistus. Juuri kun olin varma, että kuolen pois, niin vaiva alkoi helpottamaan itsekseen. En mennyt sitten lääkäriinkään, kun olin varma, että olin tupakoimisella aiheuttanut rintasyövän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat