Vierailija

pihassa. Tuntuuko siltä, että nyt olet saavuttanut jonkinlaisen länsimaisen elämäntavan kliimaksin? Että on aika ottaa ne säästetyt posliinit käyttöön? Oletko saanut sisäisen rauhan?

Kommentit (15)

Tarkoitan, nuo mainitsemasi asiat meillä on, joo, mutta teemme työtä, josta pidämme, josta maksetaan hyvin -ja elämä on tasapainossa. Rahalla ostetaan kauniita ja käytännöllisiä asioita. Pitäisikö kaikki raha mielestäsi laittaa sukan varteen, niin saamme sielullemme rauhan?

Nautin suunnattomasti uudehkosta ja (omasta mielestäni) tyylikkäästä kodistamme, ja siitä, että taloudellisesti tilanteemme on vakaa. Lainaa on, mutta voin silti ostaa itselleni ja perheelleni kaikkea pientä kivaa, voin harrastaa, matkustella, jne.

Tylsä tasapaino tuntuu tässä elämänvaiheessa rauhoittavalta!

t. pahapaha uraäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pitäisköhän minun vastata tähän... meillä on kaksi uudehkoa autoa pihassa, asuntomme on kauniisti sisustettu, mutta asunto ei ole uudehko vaan olemme asuneet tässä jo vuodesta 95. Se on jo maksettu, joten voin ostaa uudet farkutkin, jos vain haluan.

Olen jo liki keski-ikäinen, ja tässä iässä on huomannut, että materialla ei ole paljoakaan merkitystä. Mutta minkäs teet, että kun ei ole asuntolainaa, niin voi ostella kaikkea ja minkäs teet, kun tuolla miehellä on niin hyvät tulot.

Kyllä, olen saanut elämässä rauhan. Kiitos vain kysymästä.

En ole saavuttanut kliimaksia, vaan kyllä mulla vieläkin tavoitteita ja toiveita elämälle löytyy. Jonkinasteinen sisäinen rauhakin on, mutta sillä ei ole mitään tekemistä talon ja auton kanssa. Muuta rauhaa ei sitten pienten lasten kanssa olekaan.

Mä en muuten ole koskaan ajatellut tuota uutta farmariautoa mitenkään saavutuksena, vaan pikemminkin orastavan keski-ikäisyyden merkkinä...

Kyllä me ollaan kaikki onnellisia ja sisäinen rauha on löydetty. Farmari-mallista autoa meillä ei kyllä ole, mutta kaksi uudehkoa autoa löytyy.

Kyllä elämä vaan on ihanaa ja aika helposti kaikki on järjestynyt, kaikki on vaan niinkuin loksahtanut paikoilleen. Lapset, tyttö ja poika ovat niin ihania, ja mies mitä parhain.

Posliinit on esillä, oli itseasiassa jo silloin kun vielä asuttiin vuokralla kaupungilla. Kaunis koti mulla on ollut aina!

elämääni, vaikka meillä paremman farmariauton lisäksi onkin toisen autona vain Twingo... Heh...

Elämä on mukavasti tasapainosa: ihanat lapset, on ihana koti (ainakin omasta mielestäni), työ, josta pitää ja josta saa ihan hyvin rahaa, on rahaa harrastaa ja aikaa olla perheen kanssa. Ja jotta sinua oikein sapettaisi, olemme juuri tehneet tarjouksen aivan ihanasta keäspaikasta, jonka toivomme saavamme.

mutta sisäisen rauhan saavutin kun pääsin viimein 22-vuotiaana muuttamaan ahdistavasta lapsuudenkodistani omaan 24-neliöideen vuokrayksiöön, jossa oli yleinen suihku ja pesutupa alhaalla, repeilleet tapetit ja lattiamatto ja hilseilevät ikkunanpuut. Mukanani oli pari kassia, johon mahtui koko omaisuuteni sekä muutama saatu tai löydetty vanha huonekalu. Jo ovelta saavutin sisäisen rauhani, ja onnella ei ollut rajoja, kun ensimmäisellä irtorahalla ostin halvinta mahdollista verhokangasta ja kaverin äidin koneella ompelin verhot omaan kotiin. Rahaa jäi vielä viherkasviinkin! Kaipaan tätä asuntoa monesti, ja mitä materiaan tulee, onnellisempi olin siellä kuin tässä nykyisessä kodissani. Muutoin tietenkin ehkä toisin päin, sillä siellä olin yksinäinen hylkiö, täällä rakastettu puoliso.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat