Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tietääkö joku tai onko joku käynyt vyöhyketerapiassa synnytyksen käynnistämiseksi? millanen oli kokemus?

Osaisiko joku sanoa missä kohtaa piste/pisteet sijaitsevat mitä pitää hieroa/painella?

Itellä olisi käynnistys edessä ja kieltämättä kammottaa. Olisi paljonkivempi että käynnistyis muuten!

Kommentit (1)

Tuttuni paineli niitä kohdun yms pisteitä monta kertaa päivässä parin viikon ajan ja paljon, ja siitä ei ollut mitään hyötyä. Ja lisäksi jumppasi ja huhki ja hikoili, mutta ei millään mitään vaikutusta. Jos haluut itsekin kokeilla, niin lainaa kirjastosta kirjoja joissa on tarkat kohdat jalan vyöhyke pisteistä, eli akupunktiopisteistä, sekä hyvät painelu ohjeet.

Eli lapsi syntyy vasta kun se on valmis tulemaan ulos. Ja jos vyöhyketerapeutilta kysyt, niin mulle yksi kertoi näin, kun olin käymässä muuten vain hoidettavana: Yleensä vaatii 1-3käynti kertaa että tuottaa tuloksia, eli että vauva alkaa syntyä. Ja vyöhyketerapeutilla olisi pitänyt käydä enintään 2krt/vko. Eli jos siitä vähänki päättelee, niin ne äidit joilla lapsi on alkanut syntyä lähiaikoina vyöhyketerapiassa käynnistä, se on ollut sattumaa, eli että vauva olisi joka tapauksessa alkanut syntyä silloin. Koska jos osa käy 3krt, eli1,5viikon ajan käynnistelemässä, niin silloin vauva vaan ei ole ollut vielä valmis syntymään. Ja vyöhyketerapiahan maksaa 35-50E/käyntikerta paikkakunnasta riippuen. Vain5% vauvoista syntyy juuri laskettuna päivänä, enkä usko että siihen juurikaan pystyy itse vaikuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat