Seuraa 

kumpaanhan kannattaisi mennä hoitoihin? ovatko molemmat yksityisiä?

ja jos on niin mihin pääsee julkisiin hoitoihin?

Kommentit (4)

Aloitin hoidot Avalla ja siirryin sitten Varilan potilaaksi Väestöliittoon. Varila on hyvä lääkäri ja hoidot tuottivat tuloksen!

Avan lääkärit ovat mukavia, mutta näissä hommissa ei pelkkä mukavuus riitä. Mielestäni varsinkin Häkkinen oli epävarma, kuinka edetään. Ja taksat olivat aika suolaiset.

Minä ainakin suosittelen ehdottomasti Väestöliittoa!! Toivottavasti tärppää!!!

Hei!

Meidän hoidot on tehty Väestöliitolla ja tosi hyvä palvelu on ollut! Tulokset toivottuja ja henkilökunta hyvä. Meilläkin lääkärinä ollut Eero Varila josta olen tykännyt paljon. Suosittelen.

Noora

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sekä Väestöliitto että Ava ovat Tampereella yksitysiä toimijoita. Itselläni ei ole kummastakaan kokemusta, joten itsekin mielelläni kuulisin muiden ajatuksia:) Sen tiedän, että Väestöliitto on hinnoiltaan edullisempi.

Julkisella puolella lapsettomuushoitoja tarjoaa Tays ja sen alla hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikka.

Kävin itse aikanani Avalla, joka ok paikka. Nyt ehkä menisin Väestöliittoon, jos olisi tarvetta, koska se halvempi. Nykyään myös Avan entinen lääkäri Eero Varila taitaa olla ylilääkärinä Väestöliitossa, hyvä lääkäri. Avalla olin Candido Tomasin potilas, aivan ihana lääkäri, tosi empaattinen. Tietenkin myös jonotusajoista riippuen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat