Vierailija

Harkitsen rakennekynsien laittoa, geelausta tai jotain pitkäkestoista juttuja, ettei tarvisi hoitaa kynsiä niin usein. Onko kokemuksia?

Mitä mieltä ootte, kannattaako ottaa geelausta tai rakennekynsiä, jos omat kynnet ovat kunnossa ja kasvavat pitkiksikin? Oon vaan niin laiska laittamaan kynsiä, haluaisin jonkun helpon tavan, jolla kynnet saisi pysymään kauniina pitkään..

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja olivat siistiti. Kyllä. Piti kyllä huoltaa n kerran viikossa itse kotona muuten olivat rumat. Ja noin kerran kuukaudessa käydä siellä paikan päällä lisäämässä sitä ainetta kun omat kasvoi. Eli kalliiksi tulee. Jos mulla omat hyvät niin en menisi. Mulla ongelmana silloin että purin kynsiä, nyt olen siitä päässyt eroon ja omat aika pitkät ja vahvat. Sit kun sen geelikynnen poistettiin omat olivat yli kuukauden tosi hauraat ja rumat.

miksi et käy säännöllisesti manikyrissä? Rakennekynnet tarvitsevat myös säännällistä huoltoa. Halvempaa huollattaa niitä omia kynsiä.

Olen kova pureskelemaan omat kynteni joten rakennekynnet olivat ainoa vaihtoehto.

Vaikka tulee kalliiksi (huoltoväli 3-4 viikkoa) en silti osaisi olla enää ilman.

Kynsieni laittaja tekee joka kerta erilaiset massasta erottuvat kynnet, joille ei mitään tarvitse tehdä ennen seuraavaa huoltoa.

Ja ei, en ole rikas tai hyvätuloinen mutta käytän rahan mielummin kynsiini ja kuin esim. baari-iltoihin tai tupakkaan johon saman rahan saa uppoamaan helpommin =)

Mulla on kokemusta akryylikynsistä ja ihanat oli! Muutama huono seikka siitä kyllä ilmeni näin jälkeenpäin.. Kynsissäni oli todennäköisesti käytetty MMA:ta siinä "geelissä" mitä sitten laitettiin kynteen. MMA voi aiheuttaa siis allergisia reaktioita ja esim irroittaa kokonaan oman kynnen! Kun käytetään kyseistä ainetta niin yleensä kynsi hiotaan ensiksi kauhealla sähköviilalla melkein aivan verille! (Mulla kävi niin,mutta luulin sen olevan normaalia) ja yleensä kynnet huolletaan n. 3-5vk välein mutta mulla kynnet alkoivat halkeilla jo melki heti toisella viikolla.. Se johtui siis todennäköisesti MMA:sta! Mutta lämpötila erotkin voivat aiheuttaa halkeilemista. Jos aiotte hankkia/alkaa tekemään kynsiä niin varmistakaa että geelissä tai muissa töhnissä ei ole MMA:ta!! Suositellaan käyttämään ainetta missä olisi EMA:ta. Googlatkaa vaikka MMA nails.. Ihan järkyttävää!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat