Seuraa 

4-vuotias lapsemme kärsii kovasti kuumuudesta. Vaatteita täytyy olla päällä vähemmän kuin sisaruksilla. Esimerkiksi keväällä normaalit sisävaatteet ja keväiset ulkovaatteet, ei missään tapauksessa mitään ylipukeutumista -ja kuuma tulee! Kesällä takkia ei juuri tarvita viileälläkään säällä, vaikka sisaruksilla sellaiset olisikin päällä. Kuumassa autossa oleminen on yhtä tuskaa. Itse olen aika palelevainen, mieskään ei ole " kuumaverinen" . Onko muita samanlaisia lapsia (tai aikuisia)?

Kommentit (3)

syksyllä 5v täyttävä tyttö joka on koko ikänsä pärjännyt vähillä vaatteilla ympäri vuoden. tarhassa kun oli, niin heti kotiin päästyään veti itsensä pikkuhoususilleen oli sitten kesä tai talvi. nytkin tuo tuossa mennä viipottaa hellemekossa vaikka meillä ikkuna auki ollut nyt muutaman tunnin (pikkusisko nukkuu pihalla) ja minä vedän lisää vaatetta niskaan. tarhassa meilläkin sai lähes " tapella" ennen kuin uskoivat että tytölle ei saa pukea ulos mennessä paljoa vaatteita. jos tyttö joskus sanoo että on kylmä, voi silloin varautua että viimeistään seuraavana päivänä on kuumetta ja flunssaa. tämän ominaisuuden on tyttö perinyt isältään ja tuo nuorempi antaa vihjettä että siitä tulee samanlainen :)

Meidän 6v poika on tosi kuumaverinen, tarhassa sain jonkin aikaa tapella, etteivät ylipue poikaa, toinen oli aina päämärkänä. Tarhassa jaksavat vieläkin ihmetellä, kun poika pärjää niin vähällä Autossa ilmastointi pitää olle aina viileällä, muuten ei poju viihdy yhtään. Minua kyllä pakkasilla hirvittää, miten vähän pojalla on päällä, mutta heti kun laittaa lisäkerrosta, toinen on ihan hikinen. On kyllä tosi liikkuvainen poika, aina menossa jonnekkin tuhatta ja sataa

Itse pärjään aika vähillä vaatteilla, tosin nyt vanhempana, on täytynyt lisätä vaatekerroksia. Pikkuveli taas on jotain siltä väliltä, ei palele helposti, mutta ei ole mitenkään erityisen kuumaverinen

Mareila+Pojat6v ja 1v11kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poika on kohta 5,5-vuotias ja on tosi " kuumaverinen" . Paljon ei ulos päälle tarvitse, ja silti on pää märkänä. Kiinnitin huomiota jo joskus 3-vuotiaana, että edes 20 asteen pakkasilla ei tarvitse mitään villapukuja tai on ihan liian kuuma. Sisälläkin mielellään riisuu vähemmille vaatteita, muuten on kuulemma kuuma.

Itse olen vilukissa pahimmasta päästä, niin välillä melkein hirvittää, kun toinen pärjää niin vähillä vaatteilla ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat