Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tänään oli eka aika neuvolaan terveydenhoitajalle. kohtu oli kasvanu kuulemma hyvin,mutta kun ruettiin kuunteleen sydänääniä niin niitä ei kuulunut. Nyt viikkoja 10+6.. Sano että ei pidä huolestua että monet neuvolat ei edes kuuntele ennen rv 12. Miten teillä onko kuulunu jo tässä vaiheessa?Pelottaa että ei nyt ole kaikki hyvin. Yritin varata aikaa yksityiselle ultraan, mutta olisi saanu ajan vasta ensiviikolle.

Kommentit (1)

Olin eilen neuvolassa ja noblerilla yritettiin taas kuunnella.

Syke näkyi lukuina monitorilla mutta ääntä ei saatu kuulumaan vieläkään (ensimmäisen kerran kokeiltiin rv12).

Ensimmäisen kerran jälkeen olin tosi huolissani mutta mies rauhoitteli, kun silloinkin oli monitorilla näkynyt kuitenkin lukemat. Np-ultra oli seuraavalla viikolla ja täytyy myöntää, että odotus tuntui tosi pitkältä. Ultrassa kaikki oli kuitenkin tosi hyvin ja sikiö kasvanut hienosti.

Ensi viikolla on vuorossa rakenneultra ja meinaan samalla kysyä, missä istukka on. Terkkkari meinaan epäili, että saattaa olla taaksepäin kallistunut kohtu ja mahdollisesti istukka vielä sopivasti vauvan ja doblerin välissä, niin äänten kuuleminen on tosi vaikeaa.

Lisäksi olen kuullut että terveysasemien doblerit eivät ole kovinkaan hyvälaatuisia eli luotettavuus ei ole paras mahdollinen.

Mulla menossa toinen raskaus ja liikkeitä on alkanut tuntumaan viime viikosta lähtien eli ne rauhoittaa tosi paljon tällä hetkellä.

Uskon, että sinunkin kohdallasi kaikki on hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat