Vierailija

Itse ostin eilen uudet ja maksoin 150 ¿. Hinta hieman kirpaisi näin yh:na mutta olen todella tyytyväinen farkkuihin. Ne istuvat täydellisesti, mitä halvoista farkuista ei voi kyllä valitettavasti sanoa.

Kommentit (19)

Ja tiedän kyllä, ettei istuvuus oo hinnasta kiinni vaan mallista, mutta kun ei niissä halvemmissa tunnu olevan sen mallisia, jotka istuisivat kellekään. Näkeehän sen kaupungilla liikkuessaankin, että ihmisillä on tosi epäsopivat farkut lähes poikkeuksetta.

ap

Mies ei hintoja katsele. Vimeksi osti 160 euron Hillfigerit? en muista kirjoitetaanko noin.

Toisaalta se ostaa farkkuja harvemmin, mä taas useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kokeilin myös paria muita sadan, reilun sadan euron merkkifarkkuja, ja olisin voinut ostaa kaikki, niin hyvin ne istuivat.

Täytyy myöntää että olin itsekin yllättynyt, mutta jatkossa tiedän mistä merkeistä löytyy istuvat ja hyvännäköiset farkut. Mikään merkkifriikki en todellakaan ole, ja yleensä enemmän olen panostanut lasten vaatteisiin kuin omiini. Hyvistä farkuista mielestäni kannattaa maksaa paljonkin, koska laatufarkkujen käyttöikä on pitkä.

En kyttää toisten perseitä kaupungilla kulkiessani, mutta yleensä ihmisillä mun mielestä on ihan sopivan malliset farkut. Paitsi lihavilla teineillä, joilla vyötärömakkarat roikkuu lantiomallisten farkkujen yli.

Vierailija:

Lainaus:

Ja tiedän kyllä, ettei istuvuus oo hinnasta kiinni vaan mallista, mutta kun ei niissä halvemmissa tunnu olevan sen mallisia, jotka istuisivat kellekään. Näkeehän sen kaupungilla liikkuessaankin, että ihmisillä on tosi epäsopivat farkut lähes poikkeuksetta.

ap

Mulla ei periaatteessa ole mitään hintahaarukkaa farkuille. Yleisemmin ne maksaa 60-100¿, muutamat melkein 200¿ farkutkin omistan, mutta ihan yhtä hyvännäköiset ja -tuntuiset on etelänmatkalta ostetut 7¿ farkut, ja jopa Citymarketista on kerran löytynyt just hyvät farkut 20 eurolla!

Mun on vaikea löytää tälle vartalolle farkkuja joihin olisin täysin tyytyväinen istuvuuteen viitaten.

Suurin summa mitä olen farkuista maksanut on 60e, aikaisemmat ostin 40 eurolla remonttialesta, eikä niidenkään oikea hinta olisi ollut kuin 70 tai 79 euroa.

En vois kuvitellakaan laittavani farkkuihin 150-300 (!!) euroa!

yleensä ovat tuossa 100 euron hujakoilla. Mä ostan paljon farkkuja (7-8 vuodessa), joten rahaa menee niihin älyttömästi. Tosin rahaa ei mene jakkupukuihin yms.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat