Vierailija

Itsestään huolta pitäminen on toisten ihmisten huomioonottamista!

Edes ripsensä voisi taivuttaa jos ei ehdi ripsiväriä laittaa.

Punaa poskiin ja sipaisu huulikiiltoa tekee ihmeitä!

Ja herranjumala, ei suihku ole kielletty paikka äideiltä!

Sivut

Kommentit (65)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on nykyisin olemassa omia meikkejä joilla voi häivyttää sen kirkuvan punaisen aknen taikka peittää tummat silmän aluset jne.. Korosta hyviä puolia, älä peitä niitä kauhealla kerroksella meikkiä :) t.36

Vierailija:

Lainaus:

Jos ei jotakuta miellytä niin voi mennä jonkun toisen palveltavaksi. Paitsi että pienessä kaupassa voi olla sellainenkin tilanne että kukaan sillä hetkellä töissä olevista ei ole meikannut.

Olen käynyt eräässä marketissa useita kertoja, ja yksi liikkeen naismyyjistä on - öh, miten sen nyt nätisi sanoisi - tuota, sanotaanko vaikka vähemmän hemaiseva. Jos olisin hänen esimiehensä, niin puuttuisin jo tiettyihin juttuihin hänen olemuksessaan. Onhan siinä kyse jo kaupan imagostakin.

En meikkaa arkena, joten menen myös kauppaan ilman meikkiä (tosin kulmat ja ripset on kestovärjätty). Kypsy siihen :)

Mun ripset eivät muuten niillä taivuttimilla taivu tai taipuu ne, mutta tönköttävät taas tikkusuorina alle minuutin päästä. Olisko jollakin vinkkejä siihen (olen käyttänyt taivuttimia lämmitettynä jne. jne)

Pesulla tietysti käyn ja hiukset harjaan. Pitkiä hiuksia ei paljon tarvitse laittaa. Riittää kun ovat hyvin leikatut, puhtaat ja harjatut.

Kuulostaa aika ikävältä kun lisäät siihen muutaman lisä sanan. Olen vain tämmöinen. Vain tekee siitä itsensä vähättelyä, olen tämmöinen taas kertoo itsensä hyväksymisestä.

Mulla on kyllä hyvä itsetunto. Kehtaan käydä tossa lähikaupassa ilman meikkiä. En vaan jaksa joka päivä meikata. Silloin kun kävin töissä tai koulussa, meikkasin joka päivä. nyt kun olen kotona, ni ei sitä enä niin vaan viitti meikata jos on vaan kotona. Välillä kokeilen jotain uutta silmämeikkiä ja kun menen lähikauppaa kauemmas, meikkaan. Muuten en!

Jos ei jotakuta miellytä niin voi mennä jonkun toisen palveltavaksi. Paitsi että pienessä kaupassa voi olla sellainenkin tilanne että kukaan sillä hetkellä töissä olevista ei ole meikannut.

ja joku ei ehkä tahdo edes ketään miellyttää. Meikkaan päivittäin (pääsääntöisesti), mutten saa slaagia meikkaamatttomista naisista joita päivittäin tapaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat