Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun olen lopenkyllästynyt niihin perinteisiin "shivonetteihin", koska alkavat haista kamalalta jo parissa päivässä vaikka kuinka niitä viruttaa ja välttää esim maidon pyyhkimistä.

MIKÄ siis toimisi teidän arvon kotihengettärien rautaisella kokemuksella???

Kommentit (10)

Siis jattamatta 'viiruja' esim. tiskipoydan pintaan? Tasta syysta meilla on esim. kaikki puuvillaset ratit (esim. vanhat T-paidat) omistettu johonkin muuhun kayttoon kuin poytaratiksi.

Muuten kylla tuo microkuituliina on tosi hyva ajatus ja jos kerrotte sen pyyhkivan hyvin se lahteekin sitten kokeiluun. Itse osaan kylla tiskiratin huuhdella/laittaa kuivumaan eika se minun kaytossa paase/paasisi nopeasti haisevaksi, mutta nain 10 v koulutuksen jalkeen miehelta se ei oikein onnistu, ja liittomme on viela sen verran tarkea, etten haluaisi sen kaatuvan tiskirattiriitelyyn!! ;-))

mutta ominaisuuksiensa vuoksi se imee myös lian yms ja tahrat pinttyy kiinni, eli pesuista huolimatta rätti on ennen pitkää ikävän näköinen. tästä ei tietty ole muuta haittaa kuin esteettinen.

meillä on pellavaisia rättejä, tällaisia: http://www.kestovaippakauppa.com/?tuotenaytto&tuote_id=184&avaa=

onkohan meillä niitä viitisen kappaletta, heitetään pesuun heti kun siltä näyttää ja kaapista puhdas käyttöön. onhan noilla hintaa, mutta ne on kauniin näköisiä, käytössä hyviä, ja kestävät kovaa käyttöä ja säännöllisiä pesuja. meillä on samat rätit palvelleet jo ainakin 2 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Käytän muutaman päivän, heitän pyykkikoriin ja pesen 60 asteessa (joskus 9-kympissäkin). Samat rätit olleet käytössä jo muutaman vuoden.

Halpaa ja ekologista!

tuo mikrokuiturätti, koska sen voi pestä.

Meillä käytössä Wettexi, sen suuren imukyvyn vuoksi. Ostan sellaisen rullan, mistä itse leikkaan. Luulen että tulee halvemmaksi kuin yksittäisten (tai 3kpl/paketti) ostaminen.

eikä jätä märkänä myttynä tiskipöydälle. Mulla riittää sama rätti tolla metodolla useiksi viikoiksi, ja kun käsin tiskaan (ehkä kerran viikossa) pesen samalla rätin fairy-vedessä.

Mutta eikös semmoinen mikrokuituliina ole toimiva, senhän voi sitten heittää aina tarvittaessa pesukoneeseen 90- asteiseen ohjelmaan? Luulisi sen olevan kestävä ja hajuton?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat