Vierailija

Eikö Ida jo Idolsin aikana osoittanut huonon tyylitajunsa???

Kommentit (19)

Olen samaa mieltä, että hänen ulkoasunsa oli katastrofaalinen. Kappalehan oli ihan passeli, mutta mitä oli esiintyjä; aggressiivisen näköinen miesnainen, muunnettu ihan tunnistamattomaksi ja samalla epäluonnollisen näköiseksi. Lisäksi tuntui ikävältä ajatella, että siinä lauloi pienten lasten (vai oliko lapsia vain yksi) ÄITI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jaulupukin reet ja avausvideo on täynnä kalevalaista tematiikkaa, niin paras tapa tehdä loppusilaus on laittaa stylistiksi se, joka stailasi Idolssin Janin. Avot!

Ja vaatevalinnatkin toki lähtee artistista itsestään.

Vierailija:

Lainaus:

Todella karmeita kampauksia ja ryysyjä tukki päälle idolsissa... Huoh!

Toivotaan, että sattuisi Idalle hyvä päivä. :S

Ja nämä styyliasiat ovat tärkeitä viisuissa, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Biisejä on niin paljon, että pitää miellyttää tai yllättää tai vaikka pelästyttää myös ulkonäöllä tai showlla, että jää mieleen. Äänestys tapahtuu puuduttavan piisiputken jälkeen vasta.

Suht epäonnistuneen Laura-shown lisäksi on möhlitty täydellisesti ainakin sen romani-kitaransoittajanaisen KAMPAUKSESSA. Nyt jo naurattaa kuinka kamala se oli. :D Kauheat kiharat. :D Kerran oli Jaanalla samanlaiset ja hän näytti ihan pikkutytöltä. Toivottavasti eivät pilaa hänen hiuksiaan viisuihin samalla lailla.

ympäriinsä...

Eikös sillä Hannalla ollut viisujen esikarsinnoissakin päällään joku järkyttävän mauttoman ja JUNTTIMAISEN näköinen riekaleinen farkku- (ja ties minkä muun sekoitus)hame, taisi taas siinäkin Iidalla olla näppinsä pelissä.. .

HUH, kun ajattelenkin, miten se pilaa Hannan ulkonäön ja asun sinne finaaliin.

mutta sen tekeleet ovat mun silmään hirrrrveitä. Esim. Anna Abreun puoliponnarihirvitys. En myöskään tajua, miksi Ida on itsensä stailannut hevosen näköiseksi.

Myöskin se Frankensteinin morsian, joka lauloi Moonlight Shadown, oli todella apsurti ja banaani.

Vierailija:

Lainaus:

mutta sen tekeleet ovat mun silmään hirrrrveitä. Esim. Anna Abreun puoliponnarihirvitys. En myöskään tajua, miksi Ida on itsensä stailannut hevosen näköiseksi.

Myöskin se Frankensteinin morsian, joka lauloi Moonlight Shadown, oli todella apsurti ja banaani.

Musta tän Idols-stylistin suuri moka oli se, että esim. semifinaaleissa stailasi kaikki rokkijätkät saman näköisiksi, vaikka ne oli ihan täysin eri persoonia. Mutta hänellä oli vissiin varsin vahva näkemys siitä, miltä rokkijätkän pitää näyttää... Mutta toisaalta tätä tekevät kaikki stylistit.

Vaatteilla todellakin on merkitystä Euroviisuissa! Aikoinaan Abba jäi mieleen vaatteistaan. Sitäkin asiantuntijat spekuloivat että Cat Catin huono sijoitus johtui niistä kamalista vaatteista. Se lauluhan oli ihan menevä ja sitä veikattiin silloin aikoinaan kärkeen (niinkuin aina Suomen kappaleita...) Mutta tosiaan kamalilla vaatteilla voi pilata mahikset, kuten silloin Laurallakin kävi, valitettavasti. Pitää erottua joukosta, mutta positiivisella tavalla. Toivottavasti tämä Hannan stylisti myös ymmärtää tämän asian. Hope so!!

Mä en myöskään ole vakuuttunut Idan stailaustaidoista. Mutta pitää toivoa, että Hanna osaa itse selkeästi sanoa, että tää nyt näyttää ihan järkyttävälle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat