Vierailija

Anoppi osti viime syksynä meidän kohta vuoden täyttävälle lapselle jostain untuvamakuupussin vaunuihin. On sellainen pieni, vauvakokoa. Ei ole saanut aikaiseksi antaa sitä meille, mutta nyt, kun lapsi on jo puoli vuotta istunut rattaissa ja ikääkin muutamaa päivää vailla 1v, lähettää anoppi tämän makuupussin postissa maksaen postikuluja aivan mielettömästi. Aivan varmana tajuaa, että täysin käyttämättömäks jää, kun lapsi ei siihen enää mahdu ja helteet alkaa. Tietää myös ettei meille kaikella todennäköisyydellä enää lapsia tule, koska meillä on jo 3 ja mulle tehty sterilisaatio (anoppi tietää tämän).

Kommentit (16)

Hyvää tarkoittava ja antelias ajatushan tuossa on taustalla; en ymmärrä miten kehtaat soimata anoppiasi siitä. En minä ainakaan IKINÄ haukkuisi minkään lahjan antajaa, oli lahja sitten kuinka höpsö, väärään aikaan annettu tai ihan mitä tahansa. Korkeintaan itsekseni vähän naureskelisin hyväntahtoisesti sinun asemassasi...

Eivät kaikki ihmiset ole niin perillä siitä, minkä ikäinen käyttää mitäkin tavaraa (varsinkaan sellaiset, joiden omien lasten vauva-ajoista on kymmeniä vuosia). Omalle isoäidilleni 3-vuotias lapseni on vielä " vauva" . Hänellä ei todellakaan ole mitään käsitystä esim. siitä, millainen nykyajan lelu on 1-vuotilaalle, millainen 5-vuotiaalle suunnattu. - Eihän mitään sen tapaisiakaan leluja ollut hänen lapsiensa lapsuudessa.

Jospa nyt vaan suhtautuisit lahjaan kiitollisuudella ja ymmärryksellä, ja yrittäisit pikemminkin keksiä sille hyödyllistä käyttöä. Voihan sitä pitää vaikkapa rattaissa tai pulkassa ensi talvena alusena. Ja jos et muuta keksi, pistä kiertoon tai myy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Luultavasti pussi on pyörinyt hänellä vaatekomeron nurkassa sen puolivuotta, eikä ole saanut sitä toimitettua ( tyyliin ei kannata postittaa kun kohtahan mä siellä käyn, ai no reissu peruuntu, oiskos se sittenkin pitänyt postittaa, no mietitään nyt vähän) ja nyt hän on vihdoinkin ryhdistäytynyt ja toimitti sen teille.

Mun anoppi on juuri tuollainen hössö. Tarkoittaa hyvää ja ajattelee vain lastenlastensa parasta, mutta ei aina oikein onnistu pyrkimyksissään. (esim. vaatteet aivan liian pieniä, sänkyyn ommellut lakanat liian isoja/pieniä tms.) Mutta hyväähän hän vain tarkoittaa, joten en ikinä raaski sanoa, että käyttämättä nämä kyllä jää...

Luultavasti pussi on pyörinyt hänellä vaatekomeron nurkassa sen puolivuotta, eikä ole saanut sitä toimitettua ( tyyliin ei kannata postittaa kun kohtahan mä siellä käyn, ai no reissu peruuntu, oiskos se sittenkin pitänyt postittaa, no mietitään nyt vähän) ja nyt hän on vihdoinkin ryhdistäytynyt ja toimitti sen teille.

Meillä ei kummallakaan vauvalla ole käytetty untsikkaa rattaissa kun ihan satunnaisesti, mutta esim. kesän telttaretkellä yksivuotiaalla se on mainio.

Mutta helpoimmalla varmaan pääset kun myyt sen ensi syksynä huutiksessa ja annat mokomalle eukolle porttarin teille.

ja jalkasuojana, vaikkei enää makuupussiksi mahtuisikaan. Meillä kyllä mahtuivat molemmat sellaiseen vielä reilusti yli vuoden ikäisenä.

Ja kyllä Suomen " kesässäkin" untuvaa voi tarvita, meillä on aina veneessä untuvatakit mukana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat