Vierailija

Minusta tuntuu, että monet aliarvioivat minua ennen kuin kunnolla tutustuvat. Esim. työpaikalla pätevyyteeni ei luoteta, tms.

Olen miettinyt mistä tämä johtuu. Olen pienikokoinen nainen, en mikään superkaunis päänkääntäjä. Tiedän kyllä, että olen ujo ja esiintymiseni siitä johtuen usein epävarmaa. Ärsyttää vain tuo, ettei kunnolla anneta mahdollisuutta todistaa osaamistaan ennen kuin tuomitaan.

Kommentit (9)

Vierailija:

Lainaus:

Mulla myös tuttuja, jotka puhuu taukoamatta omista kokemuksistaan eivätkä odotakaan minulta vastaavia juttuja tai edes kommentteja. Tai eivät jaksa kuunnella, kun jotain kertoisin, vaan ovat usein laittamassa sanoja suuhuni ja olettavat tietävänsä, miltä minusta tuntuu - en siis saa suunvuoroa todella kertoa tunteistani ja ajatuksistani.

t. ap

Olen tyypillinen siro ja pienehkö tyttömäinen nainen. Olen isossa seurassa varautunut, enkä pidä ihmisistä jotka puhuvat jatkuvasti itsestään. Joten en itsekään suuna päänä kerro itsestäni. Ihmiset muodostavat minusta jatkuvasti vääriä ennakkokäsityksiä eivätkä vaivaudu edes tutustumaan minuun. Todella rasittavaa ja olen alkanut pitää tällaisia ihmisiä melkoisen tyhminä sekä kartella heidän seuraansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä näytän jostain syystä ulkoisesti sellaiselta, joka ei varmaan pysty pitämään lapsi laumaa kurissa. Olen aika ujo, en ainakaan mikään suupaltti porukassa.

Oikeasti saan pidettyä isonkin lauman hyvin kurissa, osaan olla auktoriteetti lapsille.

Varmaan myös näytän sen verran tyttömäiselle, että monet eivät usko, että osaan tehdä monipuolista ruokaa ja hoidella tarjoamiset vaikka johonkin juhlaan.

Tollaisiin emännän avuihin pitää yleensä olla vähän eri näköinen.

Töissä en kyllä ole törmännyt aliarvioimiseen, johtuu varmaan siitä, että olen siellä ollut nykyporukasta ekojen joukossa.

tekee työnsä hyvin. Mutta kaveri/tuttu- piireissä en pysty siihen vaikuttamaan. Siis tuntuu että he aliarvostavat minua koska olen aika " tylsä" siinä suhteessa etten tee koskaan mitään rohkeita päätöksiä. Eli minulla ei ole hienoja juttuja kertoa mistään seikkailuista maailmalla ym. joten minua ei kuunnella, vaan minä kuuntelen. Olen aika hyvin jo tottunut ajattelemaan asian tuolla tavalla, joten en kerrokaan yhtään mitään heille ja kierre jatkuu...... Tähän tulokseen olen päätynyt monen vuoden jälkeen ja todennut että he eivät tosiaan kuuntele minua, eivätkä edes huomaa puhunko vai olenko hiljaa. Se on tosi hassu juttu, koska huvittuneena seuraan illanistujaisissa tätä porukkaa, joskus varmaan avaudun....

Odotan neljättä, esikoinen menee syksyl eskariin. Olen 27v. Olen pienikokoinen (150cm ja hoikka) ja aika babyface. Jihaa...

Välillä pahoitan mieleni hyvinkin paljon ja ärsyttää miksi muiden täytyy puuttua toisten elämään. Välillä huvittaa :D

Vierailija:

Lainaus:

tekee työnsä hyvin. Mutta kaveri/tuttu- piireissä en pysty siihen vaikuttamaan. Siis tuntuu että he aliarvostavat minua koska olen aika " tylsä" siinä suhteessa etten tee koskaan mitään rohkeita päätöksiä. Eli minulla ei ole hienoja juttuja kertoa mistään seikkailuista maailmalla ym. joten minua ei kuunnella, vaan minä kuuntelen. Olen aika hyvin jo tottunut ajattelemaan asian tuolla tavalla, joten en kerrokaan yhtään mitään heille ja kierre jatkuu...... Tähän tulokseen olen päätynyt monen vuoden jälkeen ja todennut että he eivät tosiaan kuuntele minua, eivätkä edes huomaa puhunko vai olenko hiljaa. Se on tosi hassu juttu, koska huvittuneena seuraan illanistujaisissa tätä porukkaa, joskus varmaan avaudun....

Mulla myös tuttuja, jotka puhuu taukoamatta omista kokemuksistaan eivätkä odotakaan minulta vastaavia juttuja tai edes kommentteja. Tai eivät jaksa kuunnella, kun jotain kertoisin, vaan ovat usein laittamassa sanoja suuhuni ja olettavat tietävänsä, miltä minusta tuntuu - en siis saa suunvuoroa todella kertoa tunteistani ja ajatuksistani.

t. ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat