Seuraa 

tiedän, tästä on ollut juttua, monenlaisia palstafantasioita ja kivenkovia kommentteja, mutta heitänpä aiheen taas ilmaan.

mulle olisi " tarjolla" pientä kimppakivaa; 1M+2N. mies on entinen fuckbuddyni ja nainen hänen nykyinen tyttöystävä. niin, aikamoinen ruletti.

olen testannut kaksi miestä samassa sessiossa, mutten koskaan ollut naisen kanssa. nainen ei edes kiihota mua livenä - fantasioissa ja filmillä kyllä. en tunne olevani bi.

herää parikin kysymystä: pystynkö heittäytymään mukaan leikkiin, jos ei nainen sytytä? oon kyllä monesti sitä luvannut parille miehelle ja uskoisin, että miehen takia sen teenkin ja kiihotun ajatuksesta, että se on miehelle nannaa.

toinen kysymys: koska mies on ent. fuckbuddyni (toki yhä halua molemminpuolin), mutta nainen täysin tietämätön meijän suhteesta ja suht tuore tapaus miehellekin, onko riski, että meillä miehen kanssa menee " överiksi" ja nainen ei saakaan mitä haluaa. tai saa sitten selville, että me ollaan jo sillä saralla tuttuja. kuitenkin haluaisin ite tarjota molemmille sellaista nautintoa mitä kaipaavat.

näillä näkymin pari suunnittelee kovasti tätä kimppakivaa ja mies haluaa mut mukaan, mutta pitäiskö mun sitten vaan olla tuntematon leidi, jonka ne pokaa mukaan jostain " saitilta" . se hiukan epäilyttää. meneekö vähän ylijärkätyksi koko homma.

ajatus kiehtoo ja oon itse asiassa miehen kaverinkin testannut (siis ne kaksi miestä), joten oisko tässä mitään ideaa? vai sekaannunko tutun ihmisen elämään liikaa?

onko kukaan toteuttanut tätä kokoonpanoa vai onko se vaan kotiäitien fantasiaa... siis tällä palstalla on kuitenkin käynyt selväksi, että nimenomaan NAISET haaveilee tästä... :)

Kommentit (8)

Vierailija:

Lainaus:

mies !

mä ajattelin, et oot nainen, ku vastasit aiemmin et kokeilisit kyllä vastaavaa tilaisuuden tullen... mut nyt ymmärrän, et tottakai testaisit kahta naista... :D

tällä palstalla en usko törmääväni kovin moneen mieheen, joka asuis mun lähellä, joten ilmeisesti oot sitten se ainoa (?). who knows... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos on kerran mahista ja kiinnostusta ja edes ajatuksissa olet ajatellut naisen kanssa olemisesta niin miks et ? Jos mulle tulisi tuollanen eteen niin varmasti kokeilisin ! Etkö voi sopia ex fb kanssa että hän vähän lämmittää naistaan etukäteen ja ehkä jopa kertoo " sivulauseessa" jotain tulevasta.. Onko muuten se ex fb nainen yhtään naisiin menevä jos ei niin saattaa olla vaikeeta

Vierailija:

Lainaus:

rauhallisemmille " alueille" keskustelemaan ? mistä sut tavoittaa..

osu ja uppos? jos oot se keneksi luulen, mulla on yhä se vanha emaili. joskaan en sitä sattuneista syistä oo enää lukenut... :) pistä koodia, ni katellaan natsaako. ja jos ei, ni pitää tyytyä tähän saittiin.

kannattaa se nyt ainakin kokeilla...

Kai sitä nyt yhden kerran voi olla naisenkin kanssa... ja sithän sen tietää! Sitä paitsi niinhän ne sanoo, että vain nainen tietää mistä nainen pitää....

Varovasti liikkeelle, ihan uteliaisuudesta...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat