Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oletko ikinä käyttänyt niin sanottua intuitiota esim. toisten ihmisten tai asioiden suhteen? Onko intuitiosi ollut oikeassa? Uskotko ylipäätään intuitioon?

Kommentit (14)

Olin 1000% varma yhdestä miehestä, näin sanoi intuitio. No intuitio oli niin väärässä ja tuli tosi pahasti takkiin.

Intuitio on musta sitä, että jotain on kokenut aiemmin ja sitä osaa varoa. Nyt kierrän kaikki samanlaiset tyypit kaukaa (intuitio sanoo niin).

Vanhemmiten (olen 33 v.) luottamukseni intuitioon on sen kun vahvistunut, mm. lähdin ns. hyvästä työpaikasta joidenkin kauhistukseksi, koska se todellakin tuntui väärältä minulle ja myös perheeni kannalta. Luotin siihen, että muuta löytyi, ja niin vain löytyikin. Sama homma aikoinaan kun tapasin mieheni, heti tunsin että tässä on tuleva mieheni ja lasteni isä, ja niinhän siinä sitten kävi. Toki intuition pohjalta pitää toimia, eihän mikään tapahdu itsestään. Enkä muuten ole mikään ns. viherpiipertäjä-hörhö, vaan ihan akateemisesti koulutettu keskiluokkainen tavallinen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäkin luotan intuitiooni, enkä usko, että kertaakaan olisi mennyt pieleen tuntemukseni. Intuitio kehittyy koko ajan ja kohta en varmaan mitään muuta käytäkään ratkaisuissani(=

Ja käytän sitä arkielämän tilanteissa jatkuvasti kun sellainen tilanne tulee teen. Hyvin on elämäni sujunut intuition avulla. Ei tuota omaa ihanaa miestäkään olisi löytynyt, ellei jokin sisälläni " olisi ohjannut oikeaan suuntaan" .

Aina on ollut vahva intuitio. Kuitenkin huomaan, että jos ei täysin rennosti vain anna mennä, niin menee helposti sekaisin siitä mikä on intuitiota, mikä vain omaa fiilistä ja vaistonvaraisuutta tai toivetta tietystä reaktiosta.

Olen muutenkin kovin tunnusteleva ihminen ja pyrin selvittelemään tuntemuksiani eri asioista tarkemmin.

aistia toisten ihmisten ' taka-ajatuksia' ja tunnetiloja vaikka he eivät niitä suoraan ilmaisisikaan. Olisiko tämä tunneälyä, mielestäni olen hyvä ihmistuntija. Esim. kaveriporukassani oli eräs tyttö (en tunne kovin hyvin itse) joka hehkutti äitiyttään ja parisuhdettaan oikein urakalla meille muille- sanoin toiselle kaverille heti ettei tässä kaikki ole kohdallaan- parin kuukauden kuluttua tälle hehkuttajalle tuli ero... :( Monta muutakin asiaa olen samantyyppisesti ' aistinut' .

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat