Vierailija

Miten ottaa puheeksi tämä hänen kanssaan. Haluan tukea häntä ja toivon, että hän lopettaisi käytön ennen kuin pilaa elämänsä.

Kommentit (11)

Luottamus henkilöön on mennyt. Pelkään, että varastaa jotain käydessään, vaikka ei ainakaan vielä ole sitä tehnyt. Levottomuus ja laihtuminen ovat myös nyt, kun joku mainitsi oireina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän ei ennen olisi käyttäytynyt niin. Kaveripiiri on vaihtunut ja uudessa joukossa " entisiä käyttäjiä" . Olen kuullut suoria vihjauksia. Myös alkoholin käyttö lisääntynyt, ei peittele sitä kertomuksissaan.

on tuttava jolle en enää antanut uutta osoitetta, koska hän käyttää tiettyjä aineita, ja vaikka on jo ollut hyvässäkin kunnossa välillä kausittain, niin en luota täysin. Ennen omaa perhettä olin hänen kanssaan läheisimpi ja mielelläni majoitin ja autoin.

Silloin kun ihminen käyttää huumeita voi käydä niin, ettei se ole enää se sama ihminen. Siksi ei voi samallailla luottaa, koska huumeet voivat todella saada henkilön tekemään asioita joita ei muuten tekisi.

Mun yksi parhaista kavereista sortui myös, uuden miesystävänsä kautta. Samalla pääsi sellaiseen maailmaan sisälle, josta en halua edes tietää lisää (väkivaltaa, hvyäksikäyttöä, rikollisuutta ym). Yritin parhaani, mutta lopulta oli oman turvallisuuden vuoksi pakko laittaa välit poikki :( Vieläkin surettaa niin paljon, mutta hän tietää että jos irti haluaa päästä niin lähden tukihenkilöksi. Tämän sanoin kun viimeisen kerran puhuttiin.

Sinäkään et muuta voi tehdä kuin ryhtyä tukihenkilöksi jos läheisesi oikeasti haluaa aineista eroon.

Voimia!

Kävikö ystävälläsi koukkuun jääminen nopeasti. Näkeekö käytön päälle päin? MIten turvallisuutenne vaarantui? Minullakin pieniä lapsia, joita en todella halua minkään myrkkyjen lähelle tai niiden käyttäjien. Mutta tämä henkilö on lapsilleni rakas ja toistaiseksi on ollut lapsilleni hyvä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat