Vierailija

Näitä kun näyttää satelevan kuin räntää taivaalta, niin onko se sitten vaan niin, että äiti jää lasten kanssa ja huolehtii heistä ihan ok, ei mitään, isää ei enää ole???? Minusta se on jotenkin vielä ok, (jotenkin) että avioliitto ajautuu umpikujaan ja ei oiekin osaa sitä saada raiteilleen yhdessä vaan tarvitsee jonnekin paeta, mutta entä se, että ei enää huolehdi omista lapsistaankaan?

Luulen, että aika harva nainen voisi tuosta vaan sanoa tämä on nyt sitten nähty ja painuisi baanalle " miettimään asioita" eikä sen koommin tulisi ajatelleeksi että: Maijulla on huomen aamulla hammaslääkäri, Antilla harkat tuntia aiemmin kuin tavallisesti, enkun läksyiss pitää auttaa, allergialääkkeet melkein loppu, iltapusit ja halit ja muut kuulumiset..... melkein heitän mieheni ulos raivosta ja myötätunnosta kaikkia tämän kokeineita naisia kohtaan, vaikke hän toistaiseksi olekaan vielä tätä tehnyt. *ÄLJB ' ökj RAIVOA lpk¨k' Ö*KÖNBLH

Kommentit (4)

En tiennyt missä olin, ja meinasin paniikissa pukea ja lähteä pois. Tilaa kesti jonkin aikaa, varmasti useampi minuutti, ennenkuin muistin kuka olin ja ketä muut olivat.

Takana oli opiskeluista aiheutunut valtava stressi, ja juuri muutto uuteen taloon. Pelästyin tapausta aivan kauheasti, kuinka äitinä voin unohtaa omat lapseni? Entä jos olisin vain lähtenyt yöhön, ja aloittanut uuden elämän? No joo, meni vähän vierestä, mutta en olisi ikinä uskonut pystyväni jättämään lapsiani, vaan entäpä kun hetkeksi unohdin niitä saanenikaan?

että jättäisin kaiken (miehen, lapset, omaisuuden) ja lähtisin. Olin harkinnut tätä jo pidemmän aikaa, mut koitan vielä toistaiseksi kestää tätä " tylsää" arkea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tapaan lapsia vain normaalit joka toinen viikonloppu. Teki todella hyvää ja pääsin viimeinkin irti masennuksesta ja itsemurha-ajatuksista. Eikä tarvitse nähdä kusipää -exää.

Juuri noin niille miehille aina välistä käy. Unohtavat että oli lapsia vaimosta puhumattakaan. Tämähän selittää kaiken avioerot ja muut. Selvä juttu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat