Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tarkoitan siis ulos.

Oman talon pihaan? Omakotitalo, rivitalo, kerrostalon alin kerros

Kyläpaikan pihaan?

Vauvakerhon pihaan?

Kaupan eteen?

Millaiset paikat näette turvalllisina ja miksi.

Kommentit (12)

Kyläpaikassa voin jättää ulos jos piha on turvallinen ja suojaisa, vaunut saa näkö- ja kuuloyhteyden päähän jne.

Avoimen päiväkodin pihaan olen jättänyt kuopuksen nukkumaan muutamaan kertaan kun olen saanut vaunut ihan avoimen ikkunan alle sijoitettua.

Isoveikan päiväkodin pihaan jätän nukkumaan lähes jokapäivä. On kuitenkin aidattu piha ja vaunuihin näköyhteys muilta osastoilta. Oma lapseni puolelta ei ole ja siksi pyrinkin hakemaan pojan suht sukkelaan tuulikaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

taloyhtiö on päättyvän tien päässä ja meidän talo vielä muiden talojen ympäröimä. Tieltä, jossa on tosi vähän liikennettä, ei näy meidän pihalle. Olen jättänyt myös mummolassa. Omakotitalo kylän läpi menevän tien varressa, piha avonainen. Mutta kun kylässä on noin 200 asukasta ripoteltuna sinne tänne niin uskalsin jättää, niin että vaunuihin oli koko ajan näköyhteys. Samoin vauva on nukkunut toisen mummolan rivitalon sisäpihalla. Pihalle ei pääse kuin sisäkautta. Rivitalo on siis neliön muotoinen ja keskellä on neljän asunnon pihat, joihin siis pääsee vaan sisältä. En uskaltaisi jättää esim. kaupan tai kahvilan eteen, vaikka koko ajan näkisinkin ikkunasta.

sijoitan vaunut niin että ovat näkö- ja kuuloetäisyyden päässä. Piha rauhallinen ja suojaisa, aidat ympärillä ja kaksi isoa koiraa eli koen lapsen olevan turvassa.

Kyläpaikassa voin myös jättää pihaan jos paikka on turvallinen, en muuten. Muualla en ole jättänyt.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat