Vierailija

Se on vaan jotenkin mun pahin pelkoni.

Kommentit (9)

Ystäväni lapsi oli kuolla ruuanpalaan ja toisen kerran vähemmän vakavasti johonkin karkkiin (siis alle kaksivuotiaana). Oma lapseni on ollut reilu kaksivuotiaaksi kova laittamaan kaikkea suuhun. Kerran jouduttiin soittamaan ambulanssi, kun nielaisi pienen esineen ja meinasi tukehtua. Nyt on onneksi helpottanut! Toset vaan laittaa kaikkea suuhunsa ja tukehtuu, toiset ei!

että kun naapurin kolmesta lapsesta ei ole kukaan kuollut. MUTTA vanhempanahan sitä joutuu oikeasti pelkäämään ties mitä. Itse ajattelen tällä hetkellä kauhulla sitä, kun oma poikani lähtee liikkumaan yksinään tuolla ulkona autojen seassa, joen rannalla jne. Brr... *kauhukuvia nousee silmiin*

Mutta tätä se vanhemmuus on. Joka hetki ei voi elää pelon vallassa, eikä kannata alkaa hysteeriseksi minkään pelon suhteen. Täytyy vain yrittää tehdä parhaansa ja sitten rentoutua, miten kykenee. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta varsinaiset tukehtumiset ovat harvinaisia. Tiedän että asia pelottaa. Meidänkin tyttömme on laittanut vaikka mitä suuhunsa ja häntä on saanut haukkana vahtia. Onneksi mitään ei ole sattunut.

AP on just tällänen hysteerikko esikoisen äiti, joka ei osaa ottaa mitään rennosti vaan pelkää aina pahinta :(

Oma lapsi laittaa kaikkea suuhun ja kakoilee ja yskii, mutta ei mitään vaaratilannetta ole ollut. Olen kyllä opetellut vauvan ensiavun, jos vieras esine kurkussa...

ap joka haluaa pelosta eroon.

ollut TODELLINEN läheltä piti tilanne. Toisella kerralla ehti jo taju karata, ja silmän ympärykset oli viikon mustana, kun pintaverisuonet katkeili.

Siis oli ihan kamala kokemus, ja arvatkaa olenko nyt nuorimman kanssa ylihysteerinen?

Eli pieniä esineitä ei jätetä lapsen saataville, ruoka pilkotaan riittävän pieniksi paloiksi (esim. porkkana), ruoka suussa ei juosta eikä riehuta. Paljon enempää ei vanhempi voi tehdä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat