Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oletko yhdessä ensirakkautesi kanssa, vai saiko hän rakkaudestasi koskaan tietää?

Onko surullisia loppuja, särkyneitä sydämiä?

Todellisia rakkaustarinoita, yhteistä elettyä elämää?

Salattua ja kiellettyä rakkautta?

Vieläkö muistelet ensirakkauttasi lämmöllä, vaikka kohtalosi olikin elää toisen ihmisen kanssa?

Listataan kokemuksia, ja tarinoita luettavaksi <3

Kommentit (21)

15 vuotiaana rakastuin tuohon ukkokultaani. Nyt olen elänyt hänen kanssaan puolet elämästäni. Naimisissa ollaan oltu kohta 8 vuotta ja 4 lasta touhuaa ympärillä.

Maailman ihanin mies! Mitä sitä vaihtamaan, kun heti saa kiinni sen parhaan?? Vaikka aina sanotaankin, että ensirakkaus ei kestä.

Olimme yhdessä elokuusta toukokuuhun. Tämän vuoden elokuussa on kulunut 10 vuotta kohtaamisestamme. Rakastin kuin hullu, mutta hän oli minua vanhempi ja vaatimalla vaati minua kokeilemaan siipiäni, olisin liian nuori vakiintumaan jne.

Oikeassahan hän oli, mutta ei tule koskaan ketään toista. Olen sinkku edelleen, hän naimisissa. Asumme eri mantereilla, mutta pidämme toisinaan yhteyttä. Tunteet ovat edelleen olemassa molemmin puolin, mutta kai on parempi näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Oletko yhdessä ensirakkautesi kanssa, vai saiko hän rakkaudestasi koskaan tietää?

En ole. En ole edes varma, tiesikö hän kuinka syvästi häneen ihastuin. Kuljimme kuitenkin yhdessä, mutta emme koskaan puhuneet tunteista (tai tehneet mitään, paitsi halailtiin).

Lainaus:

Onko surullisia loppuja, särkyneitä sydämiä?

Me vain kasvoimme erillemme, ei mitään draamaa..

Lainaus:

Vieläkö muistelet ensirakkauttasi lämmöllä, vaikka kohtalosi olikin elää toisen ihmisen kanssa?

Muistelen lämmöllä. Kyseessä oli ihana ihminen, jonka kanssa eläminen olisi varmasti ollut mukavaa. Taatusti erilaista kuin nykyään. Muistelen häntä aina välillä, en jatkuvasti.

Tekisi mieli ottaa häneen yhteyttä, mutta en voi. Hänkin on vakiintunut tahollaan. En tiedä, miten hän suhtautuisi, jos ottaisin häneen yhteyttä. Ehkä on parempi, etten ota häneen yhteyttä. En nimittäin mene takuuseen, ettenkö lähtisi tästä nykyisestä suhteesta, jos ensirakkauteni signaalit kertoisivat hänen välittävän minusta........

viime viikolla, että näin sattumalta ensirakkauteni.

Kymmenen vuotta sitten hän muutti ulkomaille opiskelemaan ja sovimme, että katsellaan elämää omillamme. Emmekä olisi yhteydessä toisiimme. Sitä ennen olimme pari ihanaa vuotta yhdessä.

Viime viikolla tosiaan olin lasteni kanssa päiväkävelyllä uudella omakoti alueella johon olemme nykyisen mieheni kanssa juuri muuttaneet. tyttäreni huusi, että kettingit lähti pyörästä ja minä kävelen kärryjen kanssa edellä. Rakennustyömaalta tulee mies laittamaan kettingit ja kas, kukas se siinä... Ihminen jonka kymmenen vuotta sitten jätin kyynelten ja suudelmien kera lentoasemalla. . Auts, sydän heitti kuperkeikkaa.

Mies vielä meni sanomaan juteltuamme, eetä tietää kuulumiseni kun on ollut yhteydessä veljeeni nämä vuodet.

Olin elänyt teini-iässä tapaamani mieheni kanssa yli kymmenen vuotta, kun törmäsin ensirakkauteeni, joka kolahti todella kovaa. Hän oli unelmamieheni, mutta välillemme ei koskaan tullut suhdetta. Mies tiesi rakastumisestani. Loppu oli surullinen, koska molemmat olimme varattuja ja perheellisiä. Särjin sydämeni hänen takiaan. Tulen aina muistamaan häntä kaipauksella ja lämmöllä ja varmasti jollain tasolla haaveilemaan hänestä. Tuntuu surulliselta, että kohtaloni on elää aviomieheni kanssa, joka on se ' toiseksi paras vaihtoehto' . Hän on hyvä mies, ja meillä on hyvä elämä, mutta ikävä kyllä hän ei ole Se Oikea sielunkumppani.

Rakastuin naapurinpoikaan jo ennen ala-asteen alkua ja vieläkin häntä ajattelen, vaikken ole yläasteen jälkeen nähnytkään. Koskaan emme mitään asiasta toisillemme sanoneet, vaikka ilmeisesti hänkin on tuntenut samoin. Tai ainakin hänen vanhempansa ovat jälkikäteen sanoneet, että hän puhui minusta jatkuvasti.

Vieläkin ajatus hänestä tuo perhosia vatsaan, vaikka perheellinen olenkin. Rakastan miestäni, mutta ensirakkaudestani on vieläkin ihana haaveilla =) Toki ymmärrän, että kuvani hänestä on epärealistinen.

Hän minua 3v vanhempi mies.

Tapasimme ollessani 15-vuotias yhteisen harrastuksen kautta. Ensisilmäykseltä hän käänsi sydämeni ympäri ja tunsin jotain suurta. Uskokaa tai älkää!

Pikkuhiljaa tunteet heräsivät, ja minä sain hänet tunteiden " koukkuun" :)

Emme kuitenkaan päässeet suuntaan emmekä toiseen, koska molemmilla oli aina jotain muuta menossa ihmissuhdepuolella. Tiiviisti pidimme yhteyttä läpi kaikkien lyhyiden viritysten, ja annoimme toisemme ymmärtää että vain hän olisi se jonka kanssa haluan enemmän. Sopivaa mustasukkaisuutta oli ilmassa. AJatuksena tuntui olevan että molemmat haluavat vielä " lentää" ennen vakituista asettumista.

Tässä vaiheessa oli kulunut 3-vuotta tapaamisestamme.

Löysin unelmamiehen, jo toisen! Mutta hän ei sävähdyttänyt minua niin suuresti kuin ensirakkauteni, mutta oli harvinaisen ihana ihminen, tuntui että olimme tunteneet jo kauan vasta tavattuamme.

Ensirakkauteni seurasi sivusta seurusteluani ja ryhryi itsekkin suhteeseen.

Elin parisuhteessa mies2:n kanssa vähän irrallaan, en tiennyt mitä tehdä. Ensirakkaus lähti töihin ulkomaille ja mies2 armeijaan. Ero molempiin miehiin vain vahvisti tunteitani molempiin. Ensirakkauden tullessa lomalle tapasimme salaa kumppaneiltamme ja meillä oli niin hyvä olla. Toisaalta olimme jääneet koukkuun molemmat jo muihin ihmisiin. Ensirakkaus jätti oman tyttöystävänsä, mutta minä en pystynyt jättämään Mies2:sta.

Mies2 kihlasi minut ensirakkauteni ulkomaankomennuksen aikana. Muutimme yhteen ja opiskelemaan.

Nyt tilanne on se että olen naimisissa Mies2:n kanssa ja meillä on lapsi.

Tunteeni ensirakkautta kohtaan eivät ole muuttuneet, mutta olen vihdoin ja viimein 13-vuoden jahkaamisen jälkeen päättänyt taltuttaa nuo tunteet. Yhteyttä pidämme edelleen, mutta siirtyneet asialinjalle tahdostani.

Ensirakkaus vieläkin odottelee, ja pitää lyhyitä ihmissuhteita...

tuota miestä koskaan. Jos tapaamme toisemme sattumalta, kerromme yhä rakastavamme toisiamme (kummallakin omat perheet) ja vaikutun ihmisestä fyysisesti enemmän kuin kenestäkään...

15-vuotissynttäreitteni lopuksi hän saattoi minut kotiin -ja sain ensisuudelmani. Haaveilin hänestä, rakastin, mutta en uskaltanut tehdä aloitetta. Hän oli tukeni ja turvani kun aloin seurustelemaan väkivaltaisen serkkunsa kanssa. Hän oli suojelusenkelini, aina paikalla kun häntä tarvitsin. En kuitenkaan uskaltanut tehdä muuta kuin unelmoida hänestä, luulin ettei hän rakasta minua kuten minä häntä. Ja nyt jälkikäteen kun ajattelen asiaa, en voi käsittää miten olen voinut olla niin sokea! Rakastin häntä enemmän kuin ketään koskaan, rakastan edelleen. En vain voi tehdä enää mitään -hän kuoli 5 vuotta sitten. Kaipaan edelleen, ikävöin.

Eräs yö hän tuli uneeni. Uni oli elävä ja selkeä, muistan sen edelleen. Unessa hän halasi minua, tunsin sen erittäin selkeästi. Hän sanoi että tietää minun rakastavan häntä, ja että hänkin rakastaa minua. Se kaikki oli niibn todellista.. Herättyäni itkin, mutta olo oli helpottunut. Edelleenkin tuo uni on kaunis muisto hänestä, ja tiedän että hän tietää minun kaipaavan ja rakastavan häntä ikuisesti.

Ensirakkauteni.. Suurin, kaunein, surullisin :(

taas!

eli varhaisteineinä " seukkailtiin" ,

sitten katseltiin muitakin markkinoita muutama vuosi kunnes taas oltiin yhdessä...

nyt yhteistä taivalta 16 vuotta ja hyvin pyyhkii!

Menetin neitsyytenikin. Hän puhui jopa kihloihin menosta,mutta hänen puoleltaan tunteet sitten viilenivät ja hän jätti minut. Oltiin molemmat alle kaksikymppisiä ja suhde oli molemmille eka vakava juttu.

Edelleen muistelen häntä lämmöllä ja tiedänkin hänen kuulumisensa. On poikamies vieläkin yli kolmikymppisenä.

eikä pääse koskaan pois.

En ole käynyt katsomassa enkä mene, näin olen asian jo 10 vuotta sitten päättänyt kun hänet sinne suljettiin. Sitä ennen olimme olleet erossa jo vuosia, en etsi häntä käsiisi ikinä vaikka muistankin hänet joka päivä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat