Seuraa 

että vedän siellä Memoryn, siis _THE_ Memoryn Cats-musikaalista. En edes tajua, miten se sopii häihin lyriikkansa puolesta, mutta kaveri rakastaa laulua ja haluaa ehdottomasti häihinsä.

Siis olenhan minä laulanut monenlaista, mutta nyt tuli hirveät paineet!! Memory on laulettu niin hyvin, että menen kyllä nolaamaan itseni kesällä, oikeasti. Olisiko teistä ihan hirveää kuulla Memory maallikon laulamana...?

Kommentit (14)

Sano, että haluaisit itse valita heille kappaleen. Se olisi ikäänkuin lahja heille.

Ja jos kaveri palstailee täällä, niin memory EI sovi häälauluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja kuulosti upealta, koko paikka seisahtui ja kuunteli vain häntä, minä itkin. Ja mainitsen vielä, että käymme karaokessa selvinpäin ettei ollut mitään känniörvellystä.

Ääntähän tuo laulu vaatii ja eläytymistä, upea laulu kuitenkin.

Eli ei mitenkään odota tulevaa parisuhdetta, vaan haikailee aikaan, jolloin oli kaunis... Ja tunnelmaltaan tuo on todella haikea, eikä mitenkään iloinen. Ennemmin hautajaislaulu kuin häälaulu.

No, kukin tyylillään!

Totta kai laulan häissä paljon muutakin. Tämä on vain yksi laulu muiden joukossa. Ja voinhan aina heittää biisien väliin jonkun hauskan jutun aiheesta. ;)

Mutta alkuperäinen kysymykseni ei koskenut sanoitusta, vaan laulun vaikeutta ja sitä, että kaikki ovat kuulleet sen jonkun maailmantähden esittämänä. Joku tuossa sanoikin, että kaveri oli vetänyt sen kauniisti karaokessa. Lohdullista... Paineita on silti, käääk...

Ja muuten sinulle joka arvelit, että joku tunnistaa minut: älkää nyt hyvät ihmiset murehtiko tätä (taas). Teistä ei varmasti kukaan tule sinne häihin, koska ne ovat ulkomailla eikä muita suomalaisia ole tulossa sinne kuin minä.

En kyllä ole kehuskellut täällä lauluäänelläni. Se Barbra Streisand -juttu tuli alunperin siitä, että muutamat ystäväni sanoivat minun (enemmän tai vähemmän tosissaan...) kuulostavan häneltä. Tämä nimenomainen morsian oli yksi heistä. Ja se olikin kuulemma yksi lisäsyy, miksi hän haluaa minun laulavan Memoryn. :)

Vierailija:

Lainaus:

" Memory, all alone in the moonlight..."

" I was beautiful then..."

Luepa sanat morsiamelle, niin toteaa ettei haluakaan ko. laulua.

Kaveri tuntee kyllä laulun sanat hyvin, mutta hän haluaa sen häihin joka tapauksessa melodian ja tunnelman takia.

jos kerran osaat laulaa ja morsian kyseistä biisiä toivoo! Minustakin Memory on tosi kaunis, voisin hyvin toivoa sitä hyvältä laulajalta esitettäväksi häissämme(, joita kylläkään tuskin koskaan tulee, ei olla naimisiin hinkuavia).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat