Vierailija

Kerro miten toimisit konkreettisesti. Kiitos!

Kommentit (5)

ien aikanakaan melutaso ei nouse niin, ettei minun ääneni kuuluisi. Olen alusta saakka ollut lempeä mutta jämäkkä auktoriteetti enkä ole antanut mahdollisuutta kurittomuuteen. En ole tiukkis, mutta jotenkin ne muksut vain pysyvät hanskassa. Molemminpuolinen kunnioitus on yksi luokkamme perusperiaatteista. Vastuu ja vapaus kulkevat käsi kädessä.

Luokkani on aivan ihana, ikävä heitä tulee, kun nyt vaihtavat neloselle seuraavalle opettajalle. Mutta uusi ekaluokka odottaa :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pitää osottaa lapsille olevansa auktoriteetti. Se pitää mitä lupaa. Ja esim. rankaisutilanteissa toimii aina samoin. Eli jos rankaiset " Pekkaa" jostain, niin " Timoa" on muistettava samalla tavalla rangaista ensi viikolla.

Oppilaille on myös annettava vastuuta ja juteltava välillä aikuismaisesti vaikka päivän uutisista. Ei pelkkää komentamista ja opettamista nipomaisesti.

n. 23 oppilaan luokille yläasteella. Hankalaa se joskus on, mutta yleensä kaikki menee ihan ok.

Tänään oli yks aika katastrofitunti, kun mulla ei vielä flunssan takia ollut kunnolla ääntä.

Mutta silti pidän työstäni

t. palkankorotusta odottava pätkätyöläisope

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat