Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Katselin noita hintoja ja ei ollut mitään mainintaa ikärajoista. Pitääkö 2v naperolle maksaa sama ranneke/kertaliput kuin isommillekin? Vai onko laitteet yleensäkin liian hurjia pienelle?

Millaisia kokemuksia teillä on tivolista? Olen kerran käynyt joskus teininä, eikä mitään muistikuvaa...

Kommentit (5)

kalliita vaan on liput,

ainakin meidän lapset haluaa sitten kaikkiin mahdollisiin vempaimiin, toisiin jopa 2 kertaa!

mutta ovatkin jo 4v ja 6v...

viimeksi laskin että sinne palaneella rahalla olis saanut 2 lasten ranneketta särkänniemeen, koko päiväksi siis... =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän 2½v hurjapää oli muutamassa isompienkin laitteessa isin kanssa. Serkun 5½v poika taas on nössömpää sorttia, eikä uskaltautunut edes pikkulasten karuselliin vaikka väitti uskaltavansa ja ranneke ostettiin.

Kuvittelin tivolin halvemmaksi kuin huvipuiston, muttei siinä suurta eroa näy olevan.

Mulla on myös 7v ja 5v lapset, jotka käy varmasti joka laitteen ja tarvii sen rannekkeen. Josko tuon 2v:n kanssa pääsis vähän halvemmalla...

-ap-

Liput tarvii kaikenikäisille mutta esim. mieheni sai mennä ilmaiseksi tytön (2v) kanssa heppakaruselliin. Ihania laitteita tuonikäisille, lippuja ostettiin aina sitä mukaan jos tuli tarve.

Minä pidin! Pieni ja ihana tivoli, suosittelen!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat