Vierailija

Tapasin yhden miehen nettisaitin kautta ja panimme muutaman kerran. Olisin kovasti halunnut myös tämän miehen kaveria ja ehdotinkin sit meille kolmen kimppaa, mutta mies ei halunnut. Harmittaa kyllä vähän, siinä tais mennä koko pano kun sen jälkeen ei ole ottanut yhteyttä :(

Kommentit (7)

stayup:

Lainaus:

mun kohdalle on osunut miehiä, jotka kyllä haluu tuottaa naiselle sen ilon, mutta kun vakavammin asiasta aletaan keskustelemaan, on tullu stoppi eteen. ehkä mullekin tulee, jos lähen 2M+1N kimppaan... näin naisena :). mutta jos annetaan sitä iloa puolin ja toisin, niin eiköhän se oo ihan hyvä diili.

tarkotin siis, että mullekin voi tulla stoppi kokoonpanossa 2N+1M. :)

nykyään kun tuntuu että kaikkien on kokeiltava kimppaakin, mutta moniko oikeasti on siitä kiinnostuneita. vai onko niin että kaikkea mikä liikkuu on pantava ja tulla pannuksi.... eikö tavallinen yhden miehen ja yhden naisen akti riitä enää kenellekään. ja kuka hullu hakee seksikumppanin netistä vain pannakseen. ei ihme että hiv leviää jos irtosuhteet on se mikä teitä kiehtoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla

useimpia kai vaivaa jonkin sortin homofobia, tai luulo leimautumisesta homoksi/bi:ksi, vaikka miehet eivät edes koskettaisi toisiaan. Ap:n tapauksessa voi olla, että kahden miehen välinen kaveruus olisi tehnyt tilanteen miehen/miesten mielestä kiusalliseksi.

Yhdellä oli ollut mua ennen kokemus 3N ja hän (!) mutta se oli osoittaunut pettymykseksi, koska kävi ilmi, että tytöt olivat iskeneet miehen silkasta jännityksestä ja olivat täysin ja vain kiinnostuneita toisistaan :-))

mun kohdalle on osunut miehiä, jotka kyllä haluu tuottaa naiselle sen ilon, mutta kun vakavammin asiasta aletaan keskustelemaan, on tullu stoppi eteen. ehkä mullekin tulee, jos lähen 2M+1N kimppaan... näin naisena :). mutta jos annetaan sitä iloa puolin ja toisin, niin eiköhän se oo ihan hyvä diili.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat