Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

1800 erkkaa. Voisi se kokoomus näin aluksi uudistaa verotuksen. Tasavero kaikille niin olisi jäänyt käteen hieman paremmin. Eli veroprosentti kaikille 20 ja itse maksamme sairastelumme yms.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

saadaan aikaiseksi. Kyllä muakin välillä sapettaa kun iso pala lohkeaa pois palkasta, mutta toisaalta olen todella iloinen, että Suomessa saan elää suht turvallisessa ympäristössä, kouluttaa lapseni ilmaiseksi, käyttää julkisia palveluita jne.

Kahden viikon tili 274¿ käteen no saan olla lasten kanssa kotona kun vaimo päivät töissä. jk aina ei tuu kyllä tuotakaa vaan vähemmän.

Eipä sen puoleen, hattua nostan yrittäjille. Itse otetaan riskit, tehdään pitkiä päiviä, luodaan hyvässä lykyssä muutama työpaikka lisää. Jos on yritteliäisyyttä ja kekseliäisyyttä niin miksi sitä pitäisi kadehtia. Jokaisella meillä on siihen mahdollisuus. Tosin on kylläkin helpompi nostaa korvauksia ja jupista kateellisena ;b

Minä hoidan teidän lapsenne että pääsette sinne tärkeään työhönne ja saan siitä käteen 650 ¿/kk. Ja silti olen melko tyytyväinen ja maksan mielelläni verot.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat