Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kavereille tulossa kesäksi au pair katsomaan ekaluokkalaista loma-ajaksi. Systeemi ei tule ihan kauhean kalliiksi, joten olen alkanut miettiä, josko meillekin. Meillä 5-vuotias ja 8kk ikäinen ja syksyllä syntyy kolmas. Esikoinen menee eskariin syksyllä ja tuo pienempi on vielä tosi pieni ja vähän pelkään, miten jaksan, kun mieskin paljon työmatkoilla. Au pairista olisi varmaan apua ainakin esikoisen eskariin viemisissä ja hakemisissa, kotitöissä ja tuon kakkosen paimentamisessa sillä välillä kun minä olen kiinni vauvassa. Meillä ei ollut edes tarkoitus tehdä kolmatta ainakaan näin nopeasti, joten en olo on vähän kuin housut kintuista yllätetyllä.

Onko teillä ollut au pairia ja miten on sujunut?

Kommentit (4)

Sen sijaan olen itse ollut au-pairina.

Muutenhan koko homma on ok, ja varmaan saat paljon apua tällaisesta tytöstä. Mutta muista että aina siinä on " vieras" sitten teidän perheessä. Siis joka päivä ja myös viikonloppusin.

Lisäksi voi olla että teillä törmää kulttuurit hieman, ja jos ei kulttuurit törmää niin ehkä sitten kemiat.

Ai niin, ja au-pair tarvitsee sitten oman huoneen.

Minulla oli käytössä ihan yksiö vieresessä talossa, oli perheen sijoitus asunto. Se oli tietty vielä parempi, molemmin puolin.

Mutta oikeesti, ei se mikään huono ajatus ole.

Lisätietoja tästä virallisesta puolesta, eli palkkaus jne. saat varmaan työkkäristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat