Vierailija

Mä voin aloittaa.

Mä luulin pienenä, että maailma oli mustavalkoinen, kun isovanhemmat ja vanhemmat olivat pieniä. " Totuus" valkeni mulle vasta neljännellä.

Jos jossain telkkaohjelmassa joku sai vauvan, niin mä luulin ihan oikeasti, että se nainen synnytti. Mun sisko oikaisi tuon luulon, kun olin kolmannella.

Sivut

Kommentit (72)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että asiakkaille maksetaan kaupassa (myyjä antoi usein rahaa takaisin, joten huomasin vain tämän).

Luulin pienenä tyttönä että minulla ei ole emätintä, tiesin että aikuisilla semmoinen on, mutta kun en löytänyt itseltäni, päättelin että se " kasvaa" siihen jotenkin se aukko :D

Minäkin luulin että se on mikroAUTOuuni, tosi pitkään jäi vielä puheeseen vaikka tiesin jo että se on AALTOuuni. Mies nauraa mulle vieläkin. Tajusin vasta aikuisena siis.

Luulin aika pitkään itsekkin että synnytys SALI on oikeesti iso huone jossa on monta äitiä, verhot tai ohuet sermit välissä. Onneksi sain kuulla että se on oma huone, ainakin sairaalassa jossa synnytin.. Huh :D

Pakko vielä laittaa mitä mies luuli kunnes aikuisena hän tajusi. Hän ei koskaan ollut tajunnut että kun sanotaan " N-Y-T nyt!" , niin ne kirjaimet mitkä sanotaan yksi kerrallaan muodostaa " nyt" , hän vaan sano että ei hän koskaan yhdistäny niitä, vaan se on vaan ollu semmonen rallatus :D

Vierailija:

Lainaus:

Mä voin aloittaa.

Mä luulin pienenä, että maailma oli mustavalkoinen, kun isovanhemmat ja vanhemmat olivat pieniä. " Totuus" valkeni mulle vasta neljännellä.

Jos jossain telkkaohjelmassa joku sai vauvan, niin mä luulin ihan oikeasti, että se nainen synnytti. Mun sisko oikaisi tuon luulon, kun olin kolmannella.

vankilaan joutuneet rikolliset on siellä ikään kuin arestissa vain miettimässä, että mitä tyhmää tuli tehtyä. Ei tullut mieleenkään, että tietynlaisia rikollisia pidettäisiin vankilassa vähän siinäkin hengessä, etteivät he tekisi enempää niitä rikoksia (sarjamurhat yms). Kuvittelin, että siellä kun miettii pahoja tekojaan, niin sitten ei tee mitään rikoksia enää vapautumisen jälkeen.

Mietin myös rikollisten osalta, että eikö ne yhtään mieti, että niiden mummoja hävettää ja surettaa, kun ne tekee rikoksia. Luulin, että kaikkien mummot ja muut sukulaiset olisi " hyviä" ihmisiä. Kai minä jotenkin pelkäsin omaa mummoani ja varoin aiheuttamasta hänelle häpeää...

Myöhemmin on käynyt selväksi, ettei kaikkien perheessä ja suvussa olekaan asiat niin hyvin kuin meillä ja ettei ne meilläkään itseasiassa ole... Lapsille vaan ei kerrottu.

Vierailija:

Lainaus:

vauvojen vaippojen painoraja oli tarkoitettu sitä varten että sinne mahtuu yhtäpaljon kakkaa tai pissaa. Esim. 4-6kg tarkoitetut vaipat -> noin monta kiloa kakkaa tai pissaa sinne vaippaan mahtuu ja ennen kuin tuo raja on täysi vaippaa EI saa vaihtaa! :D

ja että kaikki äidit rakastavat lapsiaan ja haluavat heidän parastaan. ja että äidit on kivoja . eivät puhu pahaa toisista ja ymmärtävät lapsia.

kasvit elävät ikuisesti, rikkomalla tv-ruudun pääsen muumimaailmaan jos muumi pyörii silloin telkkarissa, vesitornit ovat täynnä vettä, Iso-britannia on tosi iso maa keskellä Eurooppaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat