Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ihmetteletkö yhtään, jos yllytyshullujen Reka (oikealta ammatiltaan pappi!) on langennut häneen? Näin vähän vihjailtiin Seiskassa...

Sivut

Kommentit (28)

Loppujen lopuksi aika harva nainen (tai mies) on mikään 10+ seksikkyys asteikolla, vaan kummasti suurimmalla osalla aikuisista se parisuhde on, (tai ainakin treffiseuraa löytyy).

On ihan sama koristaako makkara vyötäröä, löytyyko silmäpussit, roikkuvatko rinnat, tai onko naamassa aknearpia, sillä joku RAKASTUU niin ulkoiset seikat ovat toissijaisia.

Ja jos mies/nainen katsoo vain ulkonäköä, niin kuka sellaisen pinnallisen tyypin miehekseen/naisekseen edes haluaa..???!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei ole seksikäs kylläkään. Mutta suht kaunis ja varmaan mukava. Aika tätimäinen on...

(Mutta se Henna-Riikka Siitonen vasta onkin not-sexy!).

Lainaus:

Nina Tapio on TODELLA seksikäs! Kaunis, ihanan hymyn omaava seksikäs mutta silti ihanan luonnollinen tapaus. Tykkään kovasti.

Ja noihin "tätimäinen" -kommentteihin.. olen AIVAN TÄYSIN eri mieltä.

Vaikka kuinka jäljittelisit madian tarjoamaa mallia ja trimmaisit pikku peppuasi, voit olla maailman epäseksikkäin ihminen, jos sisimmässä ei säteile mikään. Ja onneksi on olemassa se kemia, että ihmisten on mahdollista löytää toinen ihminen, jonka kanssa herää eloon.

On muuten hämmästyttävää, että näiden järkyttävien tapahtumien jälkeenkin ihan suvereenisti revitellään toisen persoonaa, halveksutaan jne. Ihminen- tai ainakaan av-mamma ei näköjään opi.

Mä en tiedä tunnistaisinko edes seksikästä 36-vuotiasta (vai 37?) naista täysissä pukeissa, kun olen tottuneempi miettimään joko miesten tai vähäpukeisten nuorten naisten seksikkyyttä.

Lainaus:

Lainaus:

Nina Tapio on TODELLA seksikäs! Kaunis, ihanan hymyn omaava seksikäs mutta silti ihanan luonnollinen tapaus. Tykkään kovasti.

Hah - se että joku on eri mieltä sun kanssa, tarkoittaa että hän on valehtelija? Nina on mielestäni älyttömän seksikäs ja upea, kypsä nainen.

vanhan papinraihnan niinku lehdissä hehkutettiin. Lähinnä mietin miten se pappi sai iskettyä Nina Tapion. :O Seksikäs ei ole oikea sana kuvaamaan Tapiota tai se ei ole ensimmäinen sana joka tulee mieleen. Silti Tapiossa on kummasti samaa kuin esim. ginger spicessä. Nina Tapio on söpö, herttainen ja osaa varmasti tarvittaessa olla seksikäskin. Voin ihan kuvitella.

pinnallisiin suoritus-ja edustussuhteisiin ja pinnalliseen julkisuuteen. Eiköhän se ole se rakkaus vähän syvällisempi ja monitahoisempi juttu- ja onneksi nää kaikki on katsojan silmässä- että jos jollain on jäänyt päälle joku teini-tason stereotypia-ihailu, niin se ei onneksi tarkoita sitä että kaikki omalla tavallaan viehättävät ihmiset jäisivät ilman rakkautta, kumppanuutta, seksiä:)

ei mun mielestä ole seksikäs... mun mielestä ne nina tapion silmät on tosi pelottavat, jotenkin huuhkajamaiset... :/

minkä ikänen se on? onko muka alle 40?

miksi muuten mainitaan joka välissä että se reka on pappi? mitä hittoa se tähän liittyy? kertokaa joku järkevä selitys...

Niina Tapio on ihan hyvännäköinen nainen, ei yhtään tätimäinen. Ihmeellistä kun aina kaikkia naisia haukutaan täällä joko tätimäisiksi tai sitten horatsuiksi. Outoa porukkaa!

Lainaus:

Se on ihan hirvee. Oikee TÄTI. Ja oli TÄTI jo sillon kun kun yrittivät Hanna-Riikan kanssa laulella ysärinä. Varmaan syntynyt TÄTIKSI. Yök.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat