Vierailija

Myin n. kuukausi sitten yhden paketin ja lähetin sen ostajalle viime viikolla, kun sain maksun. Kun laitoin tavaroita laatikkoon, huomasin kahden tavaran hävinneen, etsin niitä joka paikasta, mutta en löytänyt. Luultavasti taapero on laittanut ne omaan salaiseen jemmaansa.

Laitoin siis kolme korvaavaa tavaraa mukaan ja ilmoitin asiasta ostajalle, kun olin vienyt paketin postiin ja lupasin lähettää nuo kaksi puuttuvaa juttua perässä, kun ne löydän. Mitään vastausta ei tullut, kun vasta tänään. Ostaja haluaa hinnanalennusta tai rahat takaisin.

Noiden hävinneiden tavaroiden yhteishinta oli n. 5 euroa (uutena ostettaessa tuo toinen maksaa noin paljon ja se toinen oli sellainen mitä saa ilmaiseksi) ja noiden korvaavien tavaroiden yhteishinta on n. 15 euroa (uutena ostettaessa) ja nuo olivat jopa paremmassa kunnossa, lähes uudenveroisia. Eli ostaja sai nyt " kalliimman" paketin halvemmalla.

Kommentit (12)

tai anna alennus.

Et voi oikein valittaa koska et täysin kunnolla hoitanut myyjän osaasi. Vaikka kuinka on inhmillinen erhe ja vahinko, mutta ei voi mitään.

voihan olla että huutaja ei niiden nimenomaisien tavaroiden takia edes huutanut paketia, kunhan näki tilaisuuden tinkiä, mutta..

voi olla että huusi juuri niiden takia, jolloin on todella väärin joutua maksamaan turhasta,

kummin vain, on sinun kyllä nyt myönnettävä että sinun moka.

Itse olen kirpputoreilta välillä ostellut lelupusseja ihan yhden tai kahden lelun takia ja antanut loput eteenpäin, kerran tein jopa niin että otin vain sen haluamani lelun ja jätin loput pöytään, niitä oli niin paljon etten halunnut kotiin viedä eikä tuntunut järkevältä rioskiinkaan heittää kirpparin pihalla, ajattelin että myykööt vaikka saman pussin uudestaan ilman sitä " minun lelua" , maksoin siis tietenkin sen yhden lelun sen pussin hinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

anna hinnanalennusta tai peru kauppa. Tai jos löydät puuttuvat tavarat tänään niin laita heti menemään ja anna ne ylimääräiset kaupan päälisinä.

Kyllä ostajan pitää tietää huutaessaan mitä huutaa, myyjältä on kaikkea muuta kuin reilua alkaa jälkikäteen muuttelemaan paketin sisältöä (oli syy mikä tahansa).

Toimit väärin, yritä nyt korjata tehty vahinko.

vinkata, että itse aina tavaroita myyntiin laitettaessa laitan ne säilöön vaatehuoneen ylähyllylle, minne tenavat ei pääse. Silloin voin olla varma, että tuote on juuri sen kuntoinen lähettettäessä kuin olen myyntikuvauksessa luvannut. Kamat myös pysyvät tallessa paremmin.

Koska hyvitystähän hän on jo saanut korvaavien tavaroiden muodossa. Jos se hyvitys ei kelpaa, niin palauttakoon tavarat, ja laitat tilalle muutaman euron.

Vähän vaikea ilmoittaa tuolle ostajalle mitään aikaisemmin, KOSKA tuon yhteydenotot oli erittäin nihkeitä. Maksunkin perään sain kysellä NELJÄ kertaa ja kun uhkasin perua kaupat ja antaa negan, tuli vastaus, että maksaa sitten ja sitten. Jos olisin laittanut hänelle viestin ja odottanut hänen vastaustaan, odottaisin vieläkin!

Ja tuon paketin kaikki tavarat olivat suht samanlaisia (tai siis, että paketissa ei ollut esim. legoja tms.).

Ja yleensä pidän myytäviä tavaroita eri paikassa, mutta yleensä saankin maksun viikon sisällä kohteen loppumisesta.

ostaa jotain, maksat ja saatkin jotain ihan muuta, ei se ole tavaran arvosta kiinni, vaan sittä, ettet saa sitä mistä maksat. Minä antaisin vaan sen hinnanalennuksen tai sitten tosiaan tavarat etsittävä heti.

kun paketti tuli niin siitä puuttui juuri se lelu, jonka takia olin oikeastaan koko tilauksen tehnyt:( Tilalle oli laitettu todella onneton teletappihyrrä (se ostamani lelu oli iso legopaketti), joka ei todellakaan poikaa kiinnostanut pätkän vertaa! Laitoin sähköpostiviestiä firmalle ja kerroin että tuo vastine ei kyllä meillä mennyt " läpi" ja että olen todella pettynyt kauppaan (tavarat oli siis maksettu jo etukäteen suoraan nettipankista tilausta tehdessä)

Yllätys oli suuri kun seuraavana päivänä sain sähköpostiviestin, jossa firma pyysi tilinumeroani ja lupasi maksaa KOKO maksamani summan takaisin tililleni!! Sain siis kaikki muuta tilaamani lelut ilmaikseksi!

Mietipäs siis miltä tuosta huutajasta tuntuu jos hän on huutanut paketin ja siitä puuttuu esim. juuri ne tuotteett joiden takia hän koko paketin huusi! Minä kyllä suostuisin mutisemattta hinnan alennukseen, sillä moka on sinun ei millään muotoa huutajan ja itse et ollut edes etukäteen kysellyt että käykö korvaavat tuotteet!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat