Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis jos vaikka töissä on jollain synttärit ja kaikki menevät vuorotellen halaamaan. Yritän aina jotenkin väistellä näitä tilanteita ja muuttua näkymättömäksi. Tulee oikein kylmät väreet kun ajattelenkin...

Kommentit (9)

Halin mielelläni vain meidän perheenjäseniä. Edes sukulaisia en yleensä halaile, mutta on todella epämiellyttävää halailla lähes tuntemattomia.

Vierailija:

Lainaus:

Halin mielelläni vain meidän perheenjäseniä. Edes sukulaisia en yleensä halaile, mutta on todella epämiellyttävää halailla lähes tuntemattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole mielestäni mitenkään surullinen ihminen, melko normaalina pidän itseäni. Mutta mulla on hirveän tarkka raja mille alueelle toisen päästän, ja ahdistun jos joku vieraampi tulee puhumaankin mulle liian läheltä. Omat lapset ja tietenkin mies saa tulla ja halia ja niiden kanssa ei ole ongelmaa. Mutta en halua halata edes siskoani, tai lähimpiä ystäviäni. Järkevää selitystä en tälle ole löytänyt, mutta niin se vaan on.

Minua ällöttää puolituttujen ja tuttujen halaamiset. Minä ihan jäykistyn, jos joku tulee iholle enkä edes vastaa halaukseen. Tuollainen halaaminen on minusta kauhean teennäinen tapa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat