Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kiva nähdä millaisia miehiä muilla. Minä ja mieheni ollaan kumpikin tavallisia työssäkäyviä ihmisiä,kotona verkkarit jalassa ja suomipoppi soi.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä muodokas pikkublondi joka opiskelee työnteon ohessa. Tavallista perhe-elämää vietämme ja käymme pari kertaa vuodessa festareilla kahdestaan.

Ikäeroa noin 10v. minä vanhempi. Töissä käymme, harrastamme liikuntaa ja elokuvia. Olemme aktiivisia, yhteiskunnallisesti valveutuneita ja osallistuvia ihmisiä.

2 lasta, aina vimpan päälle puettuja hekin. Mies töissä, minäkin aloitin juuri hoitovapaan jälkeen työt. Tykätään hyvin maustetusta ruoasta, r' n' b-musasta ja leffoista. Mies on tumma ja tulinen, kotoisin Välimereltä, ja minä vaaleanviileä suomalainen.

Mies kalju partasuu,kotona boksereissa,työmyyrä.

Minä lyhyt tummatukkainen hymynaama,kotona kirja kädessä tai elokuva edessä (paitsi lapsen kanssa ollessa tai opiskellessa).

asumme meren rannalla Helsingissä

Minullakin on akateeminen tutkinto, mutta olen jäänyt kotiin - suoraan sanottuna miksi tehdä töitä, kun ei tarvitse - ja huolehdin lapsista ja kodista. Olen salaa ylpeä, että olen duunariperheestä noussut tähän asemaan, mutta ulospäin esitän toista.

Kaksi autoa, tavaraa ja rahaa on. Mies ei herätä minussa suuremmin intohimoja, mutta en aio jättää tuollaista kultakimpaletta ikinä.

Mieheni on todella miehekäs ja sytyttää minut edelleen vuosien jälkeen. Minä olen meistä sosiaalisempi ja minua sanotaan hauskaksi. Mies on hiljaisempi, älykkötyyppi, mutta meillä on hyvä yhteinen huumorintaju. Keskustelemme paljon, olemme usein aluksi eri mieltä. Kasvatamme toisiamme jatkuvasti elämällä elämää. Meitä yhdistää rakkaus ainokaiseen lapseemme, joka on keskipisteemme. Minä ihailen miestäni ja kunnioitamme toinen toisiamme.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat