Vierailija

Minun ensirakkauteni loppui 17 vuotta sitten. Mies oli petturi, mutta olin ummistanut silmäni sille. Minun kesti kolme vuotta toipua suhteesta. En enää vuosiin ole häntä rakastanut enkä halunnut, vaikka hän olisi halunnut yrittää uudelleen. Kuitenkin tuo suhde pompahtaa aina silloin tällöin mieleeni ja on edelleen kipeä asia, vaikka olen onnellinen ihanan aviomieheni ja perheeni kanssa. En siis todellakaan halua enää tuota miestä, mutta silti välillä sydänalasta tuo asia kouraisee koska se teki aikoinaan niin kipeää. Onko tämä normaalia?

Kommentit (6)

Mies satutti minua pahasti, käytti kynnysmattona, petti, nöyryytti ja minä rakastunut raukka vaan annoin kaiken tapahtua vuosien ajan. Enkä ole mikään nössykkä.

Itse sössin elämäni rakkaustarinan ja siitäkin on aikaa jo kohta 10 vuotta ja silti mietin ko. ihmistä melkein päivittäin ja muutenkin suren eroa ja omaa huonoa käytöstäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

.. se päättyi n. 4 vuotta sitten.. nyt on uusi mies ja ollaan tosi onnellisia ja rakastan miestäni! mut näen vieläkin unia exästä, jos nähdään puhun ihan mitä sattuu hänelle ja oon ihan sekaisin sen jälkeen!! Vaikka tiedän et oon onnellisempi nykyisen kans.

Tää on ihan hirveetä..

Aikaa on kulunut kans 10v.

Aina kun näen HÄNET niin mokaan jotenkin; kompastun, sekoilen puheissani, pudotan jotain, läikytän kahvia jne. Menen siis ihan sekaisin :( Olen silti onnellisesti naimisissa.

Vasta vanhuus ja kuolema muuttaa asian. Mies ei edes puhu minulle koskaan - vieläkään - riitojemme takia. Järkkäsi itselleen toisen naisen minulle uhkaukseksi. Riitatilanne säilyi, mutta kesken riitatilanteen tuli kosimaan. Minä heitin ulos ja tein abortin. En tiedä mitä rakkaus on. Tein väärin. Jos tietäisin mitä rakkaus on niin sanoisin ehkä, että rakastan tuota miestä yhä kaikesta huolimatta.

Aurinko meni pilveen. Tulen onnelliseksi jos edes kuulen hänen äänensä - äänen kuuleminen tekee minusta hetkeksi " terveen" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat