Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

miten silloin toimitaan maksujen suhteen?

Jos siis ollaan kaupungissa jossa alle 4v rattaissa kulkee vanhempineen ilmaiseksi.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos lapsi ISTUU rattaissa, matka on vanhemmalle ilmainen, mutta jos lapsi istuu aikuisten penkillä, tai ei ole mukana ollenkaan, matka maksaa.

Minusta ihan hyvä käytäntö. Kuljen bussilla, jossa eräs nainen tulee JOKA AAMU bussiin tuplien kanssa, mukanaan vaan lasten vaatteet. Ja matkustaa ilmaiseksi.

Usein myös lapsi kertoo olevansa koulussa, vaikka istuu rattaissa. Joskus kysyin eräältä isältä, onko lapsella pahakin sairaus, kun joutuu kouluikäisenä olemaan vielä rattaissa. Meni vaikeaksi..

Näkee täällä jopa 5-6v lapsia joilla on rattaat mukana bussissa. 2,5¿ on vissiin monelle vanhemmalle ihan liian iso raha... mä voin kyllä vipata sen verran.

Olen minäkin monesti ottanut itkevän 2-vuotiaan rattaista syliini istumaan, eikä kumpikaan meistä maksa :)

Vierailija:

Lainaus:

Jos lapsi ISTUU rattaissa, matka on vanhemmalle ilmainen, mutta jos lapsi istuu aikuisten penkillä, tai ei ole mukana ollenkaan, matka maksaa.

Minusta ihan hyvä käytäntö. Kuljen bussilla, jossa eräs nainen tulee JOKA AAMU bussiin tuplien kanssa, mukanaan vaan lasten vaatteet. Ja matkustaa ilmaiseksi.

Usein myös lapsi kertoo olevansa koulussa, vaikka istuu rattaissa. Joskus kysyin eräältä isältä, onko lapsella pahakin sairaus, kun joutuu kouluikäisenä olemaan vielä rattaissa. Meni vaikeaksi..

on käytännön kanssa...?

Itse olen jo usemapaan otteeseen ottanut tuon muutaman kuukauden ikäisen pois vaununkopasta itkemästä eikä ainakaan vielä ole kukaan maksua vaatinut. mitenhän tuon kanssa olisi, voidaanko siitä oikeasti veloittaa matkanhinta?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat