Vierailija

Nyt minulla on vauva joka ei vielä ryömi. Juoksen, käyn jumpassa ja joskus päiväuniaikaan kuntoilen kotona: olen huippukunnossa. Entä jos on enemmän lapsia? Ja vielä työelämässä? Kuinka teillä urheilijoilla elämä järjestyy?

Kommentit (3)

Itse urheilen 6 kertaa viikossa: juoksen, käyn kuntosalilla ja pilateksessa/teen kotona pilates-dvd:n mukaan. 2 lasta, 3-v ja 1,5-v. Ei urheilu onnistuisi kyllä mitenkään, jos mies ei hoitaisi lasta lenkkien ajan, ja kotona katsoisi lapsia etteivät tule häiritsemään pilates-sessioita. Kuntosalin lapsiparkkia voi toki käyttää, mutta muuten on kyllä ihanan miehen lahja mulle toi, että saan urheilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itse käyn jumpassa ja kuntosalilla 2-4 kertaa viikossa eikä minulla ole yleensä ollut ongelmia päästä sinne. ja jos ongelmia on niin ne johtuu sitten pääsääntöisesti lasten menoista eli on kaikenmaailman vanhempainiltaa ja kevätjuhlaa joista ei voi olla pois.

meillä mies harrastaa kuntosalilla käymistä myös joten on itsestään selvää että myös minä pääsen sinne. lapset kohta 2v, 4v ja 6v. isommilla lapsillakin alkaa olla jo omia menoja, harrastuksia ja kaverikyläilyjä joten aikamosita palapeliähän tämä meidän arki on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat