Vierailija

Kommentit (12)

Mököttelen miehelleni tasaisin väliajoin (yleensä noin viikko ennen menkkoja) ja toivon salaisesti, että mieheni YMMÄRTÄISI, mistä kenkä puristaa ja tulisi ja puristaisi minua! Typerä ja lapsellinen olen, tiedän kyllä, mutta huomiota tuolla typerällä tavalla hankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että toinen vain tulisi ja halaisi ja aloittaisi kyselyn ihan rauhallisesti.

Jos olen TODELLA vihainen, niin en voi aloittaa keskustelua, koska tulee väkisin kyyneleet silmiin. Siksipä mieluiten kirjoitan vihani syyn.

olen kyllä oppinut vähentämään mökötystä. mulla on sama kun jollain aiemmalla kirjoittajalla että jos alkaisin puhua mua alkaisi itkettämään enkä siksi puhu. sit kun olen ollut vähän aikaa puhumatta ja mies alkaa tivaamaan että miksi et puhu, niin sitten en ainakaan puhu.

mä tarvitsen aina erimielisyystilanteessa noin puoli tuntia mökötysaikaa ja sitten menen sanomaan miehelle mikä vaivaa. mun tarvitsee saada vetäytyä " arvokkaasti" siitä mökötystilanteesta ja sitten mennä itse sanomaan kun haluan että mikä vaivaa.

kuulostaa tosi tyhmälle mutta tiedän että olen perinyt mökötyksen omilta vanhemmiltani, miehen perheessä on aina keskusteltu kaikesta.

mutta kuten sanoin, mökötykseni on vähentynyt

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat