Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

aktimme on kuin ajelisi minillä tyhjässä parkkihallissa eli reunat ei kolise !!! Exäni kanssa kuvasimme toisiamme ja käytimme erikokoisia sauvoja (myös exällini oli peppusauva etusrauhasen hieromista varten joten välillä sain hänelle mahti " tulivuoripurkauksen" aikeiseksi..!) mutta nykyinen on vähän tosikko eikä halua mitään leluja käytää, plääh!

Olen yrittänyt kuulajumppaa kohta ½v mutta akti ei tunnu miltään:(( haluaisin niin kovasti tuntea täyttymisen tunteen, mutta luomusti se ei onnistu. miten rohkaisen tulevan (toivottavasti!) aviomieheni ostaan minulle leluja ilman että hän ei menetä miehuuttaan?!? Toisena vaihtoehtona olen miettynyt kiristysleikkausta, mutta synnyttämätömille niitä ei suositella, joten alan olla epätoivoinen!

Kommentit (11)

... meilläkin nakki heiluu kattilassa eikä tunnu juuri missään. ratkaisuksi suosittelen jumpan jatkamista ja sauvoja, joten yritä saada miehesi leikkimielisemmäksi. Leikkauksesta en tiedä mitään, mutta tuntuu kauhealta ajatella, miten tuntojutut ja kaikki toimii leikkelyn jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos miehellä on pieni pili niin sinun on opeteltava elämään asian kanssa tai vaihdettava miestä. Idiootti olet jos lähdet pillua leikkelemään miehen takia

Varsinkin jos ei ole kokemusta eikä (ehkä) osaa odottaa, niin orkku tulee kun tykin suusta :-) Mun mieheltä meni puhekyky vähäksi aikaa :-D

ainakin Tallinnassa ja Stokiksessa tehdään pienennysleikkauksia ja varmaan myös Suomessa. Muistaakseni maksaa yli 1000 euroa leikkaus, mutta hinnat ovat voineet muuttua siitä kun viimeksi olen hinnastoja selaillut. Lelut ovat siis halvempia ja turvallisempia joten käytä niitä rohkeasti!

minäkin haluan nähdä tulivuorenpurkauksen! Hyvä juttu hankkia MIEHELLE peppusauva, todellakin tasa-arvoa myös sänkyhommiin. Nyt tiedän, mitä ostan armaalleni vappulahjaksi... hih!

meilläkin on käytössä sauvat ja kuulat ja niillä oon ollu tyytyväinen vaikka synnytyksen jälkeen tavallinen sisään-ulospano ei ole miehen kalulla tuntunut miltään. Miksi vaihtaa hyvää (pienikaluista) miestä, kun monenkokoisia kaluja saa kaupastakin! On myös sauvoja, joita voi nainen käyttää miehessä, meillä ainakin lelut ovat molemmille ei vain naisen leluina.

Tietääkö kukaan tukholman klinikan osoitetta, ihan vain mielenkiinnosta kyselen...(

missä tukholmassa on mahdollista mennä kiristykseen? Kaikki keinot ovat käytetty, mutta meilläkin ainoastaan sauva riittää " täyttymisen tunteeseen"

koska " ulkosuu" on kyllä aika tiukka, mutta sen jälkeen emätin on kuin halli, minkä vuoksi ei tule mitään seinäkosketusta! Olen koitanut jalat yhdessä ja penistä sormien kanssa yhtä aikaa, mutta täyttymisen tunetta ei tule. Sen vuoksi toivoisin, että mies ostaisi isosauvan jolla voisi kokeilla sillä tiedän, että exäni kanssa seksi oli kivaa apuvälinein mutta nyt vain keskinkertaista. aikaisemmin joku kirjoitti että käytää sauvaa myös miehen peppuun voi kun minunkin mies olisi yhtä vapaamielinen:)

Kuulat ei ole autaneet yhtään joten huolestutttaa olenko näin koko elinajan, plääh!

Tv alkup vierailija

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat