Vierailija

Oli tarkoitus kytätä äkkilähtöjä Bulgariaan yhdelle aikuiselle ja kahdelle kouluikäiselle lapselle.

Eilen varasin mielestäni hyvin edullisen ihan normaalimatkan Deturilta. Ihan ok hotelli, kun en kovin ihmeellistä ole vailla ja on hyvät lentoajat.

Paljonkohan ois säästänyt, jos ois jäänyt odottamaan äkkilähtöjä? Tämä normaalilähtö oli tosi edullinen jo valmiiksi, yhteensä n. 1270 e. (459e/henk, toisesta lapsesta 25% alennus)

Toisaalta on ihana, kun tietää jo lähtöpäivän ja paikan minne mennään. Eikä tarttee jännätä saako ylipäätänsä mieluista matkaa äkkilähdöllä.

Kommentit (2)

Oon vertaillu nyt myynnissä olevia äkkilähtöjä toukokuulle ja ei niissä kovin hääppösiä alennuksia välttämättä näytä olevan, vaikka kattos ensi viikonkin lähtöjä. Vertaan hintoja kuvastojen normaali hinnastoihin.

Onkohan se vielä niin, että edullisimmat vaihtoehdot myydään loppuun nopeammin kuin kalliimmat (tosin myös ilmeisesti tasokkaammat siinä samalla) vaihtoehdot? En tiedä arvelen vaan.

No, ei auta itku markkinoilla vaikka sattus löytymään vielä halvempi vaihtoehto. Tehty mikä tehty. Tämän matkan hinta menee kutakuinkin siihen arvioon mitä olin valmis matkasta maksamaan.

Harmi kun yksinäisen aikuisen lapsialet on mitä on. Aurinkomatkojen halvinkin vaihtoehto olisi tullut kalliimmaksi. Vaikka on parhaat lapsialet mun kannalta, niin perushinnat on kalliimmat kuin muilla.

Koululaisten loma-aikoina ei ole niin paljon äkkilähtöjä tarjolla kuin muulloin.

Mun työkaveri vahtasi toissa kesänä äkkilähtöjä perheelleen Kreikkaan kuukausikaupalla. Loppujen lopuksi joutuivat ottamaan viikon matkan normaalihinnalla kun kaikki kahden viikon matkat olivat loppuunmyyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat