Vierailija

Sivut

Kommentit (70)

pitkää suhdetta. Aloitin seksielämän vasta 20v, joten jos tavallinen mies aloittaa seksin noin 16v ja jatkaa suurin piirtein sinkkuna 30v niin 25 kumppania ok

miestä eikä yhtään yhden illan juttua. Seksin aloitin 18-vuotiaana (siinä suhteessa 15-vuotiaasta lähtien) eli miehiä oli n. 1,7 vuodessa. Osa siis lyhyempiä seurustelusuhteita. Olen kyllä onnellinen, etten ensimmäiseen suhteeseeni jäänyt, mutta muutama noista miehistä olisi voinut jäädä kokematta, eivät minun tyyppiä ollenkaan, mutta en ole koskaan osannut olla oikeasti yksin....ja kun on kivannäköinen tarjokkaita riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin keskimäärin kaksi ollut vuodessa eli keskimäärin joka kuudes kuukausi ollut uusi.

Mielestäni sellainen " normaali" määrä 3-kymppiselle olisi ehkä joku 10.

t. ap

Oma ukkoni on ollut kolmen kanssa minut mukaan lukien, ja itselläni hän on neljäs tai viides. Ja voisin kyllä vaikka heittää pois nuo muut kuin tuon omani koko listalta, valitettavasti se ei jälkikäteen onnistu. Mitä h-vetin eläimiä te oikein ootte, jos jokaista vastaantulijaa on pantava?

mun miehellä on varmaan ollut paljon enemmänkin. Oli kuitenkin sinkku toistakymmentä vuotta siihen asti, kun tavattiin ja varmaan joka viikonloppu on vuosia baareissa juossut. Yhden tai parin yön suhteita kaikki. Eiköhän liene aika tavallista nuoren poikamiehen elämää, ainakin minusta. Mitähän ihmeen väliä sillä seksikumppaneiden määrällä on, mulle ainakin on paljon tärkeämpää se, että sitten kun sen oikean kumppanin löytää, suhde toimii hyvin. Mieheni ainakin lopetti sen baareissa juoksemisen kun tavattiin, yli 10 vuotta sitten.

heppi käytössä kulu? Ja vakkarisuhteessa höyläillään useammin, että vähemmin kulunut se 25 naisen kanssa ollut on kuin yhden vauvakuumeisen vaimon mies.

pääasiassa seksille.

On ihmisiä jotka ovat esim. uskossa ja eivät harrasta seksiä koko elämänsä aikana kertaakaan.

Läheisyyttä voi saada muutekin kuin vaan sekstaamalla jokaisen vastaantulijan kanssa. Eipä sekoiteta asioita.

>itselläni hän on neljäs tai viides.

Mikä helvetin eläin sä oot, kun et edes tiedä monelleko oot antanu? Kyllä ny noi pitäis muistaa..

mun mies on 33 v ja sillä on ollu n 20 seksikumppanii, ihan normaalimäärä mun mielestä miehelle jolla on ollu 2 kahden vuoden suhdetta ja seksielämä alkanu 16 vuotiaana

Vierailija:

Lainaus:

aloittanut yhdynnät sanotaan jo 15-vuotiaana, niin laskekaapa kuinka monta tuossa on joka vuodelle seksikumppaneita. Ei siinä paljon vakituista seurustelua mahdu noihin vuosiin. Tai siis sellaista vakituista seurustelua, ettei olisi pettänyt partneriaan.

ihminen, jolla ei ole vakituisia seurustelusuhteita jotenkin huonompi?

Helppohan se on moralisoida, jos itse on 15-vuotiaana löytänyt sen ihanan naapurin Pekan, jonka kanssa on heti natsannut hyvin yhteen, mutta kaikilla ei ole yhtä hyvä tuuri.

Jos ajattelee, että 15 v on ollut peliaikaa, välissä muutama vakisuhde, n. neljä vuotta yhteensä, niin eipä siinä kovin monta per vuosi tule. Että onko paljon vai vähän, who cares, sillon piti tehdä. Nyt onnellisesti naimisissa kolme vuotta, mies vallan hyvin perillä historiastani, itsellään on ehkä kolmannes tuosta " kokemusmäärästä."

miksi katua jotain entisiä seksijuttuja? Mä oon 30+ ja mulla ollu yli 20 seksikumppania. Nyt olen aviossa (ja uskollinen tietty) ja historiastani löytyy sekä pitkiä suhteita että yhdenillanjuttuja ja kaikkea siltä väliltä. En oikein ymmärrä miksi pitäis katua että on harrastanut seksiä monen miehen kanssa? Mitä haittaa siitä on ollut (jos nyt ei lasketa konkreettisia haittoja, raskauksia tai sukupuolitauteja)?

Kertokaa joku katuvainen että miksi kadutte?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat