Vierailija

Kommentit (15)

Itken todella herkästi ja se on tuntunut monesti todella ahdistavaltakin. Monesti olisi pitänyt olla vahva ja olla itkemättä, mutta niin on vaan itku tullut. Herkistyn itkemään herkästi esim. kertoessani miehelleni jostakin asiasta jonka lapseni on sanonut ja jonka koen herkkänä asiana. Joskus satuja lukiessa nousee kyyneleet silmiin ja joskus kun kuulen jonkun ihmisen vastoinkäymisistä, niin silloinkin nousee heti kyyneleet silmiin.

mutta kun tarpeeksi tiukka paikka elämässä tuli vastaan, sainkin hermoromahduksen. Nyt minäkuvaani tarkistettuani olenkin todennut, että olen pohjimmiltani aika herkkä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim järkyttävä ohjelma voi painaa mua pitkään, toisaalta taas ystävien onnistumiset ja ilon aiheet nostaa todella paljon mun mielialaa. Ja joskus suren aivan käsittämättömiä asioita ja poden " maailman tuskaa" .

Ja läheisten ihmisten kanssa käytän myös voimakasta kieltä ilmaistakseni suuria tunteitani, esim joka päivä " voisin tappaa jonkun" tai " pakahtua ilosta" .

tarkoittaa edes oikeasti herkkää. Itse olen herkkä, mutta en muista kuinka monta vuotta siitä on, kun olen itkenyt. Nauramaankaan en ole erityisen kova. Yritin miettiä herkälle määritelmää, mutta sepä onkin vaikeaa. Ehkä herkkä sitten on sellainen, johon maailma vaikuttaa muita enemmän, joka tasolla.

Toisaalta voin olla tosi epäherkkä siinä, etten osaa välttämättä eläytyä muitten ihmisten suruihin. Ja taas toisaalta, tuntosarveni haistelevat koko ajan väsymättä tunnelmaa, ilmapiiriä, koetan aina olla se sovitteleva...

Tunnen hirmu syviä tunteita, hyvässä ja pahassa. Reagoin herkästi kaikenlaiseen. Tämä herkkyys on todellakin sekä hyvä että huono juttu. :)

itkemään. Tunteellinen. Ystäväni suri koiransa kuolemaa. Minä mukana. Vanhojen valokuvien katsominen saa joskus kyyneleet silmiin tai tietyt biisit.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat