Seuraa 

...on helpommin nähtävissä loppuraskauden ultrassa jos, lääkäri sanoo että selvä tapaus?

Itse olen kuullut että poika näkyy selvemmin. Onko kokemuksia?

Kommentit (4)

vaikuttaa tietysti kanssa. Olen käynyt erikoislääkäreillä ja sikiötutkijoilla raskauksieni aikana, lähinnä vaikean sydänvian pois sulkemiseksi, lääkärit ovat olleet alansa huippuja ja sanoneet, että jos sukupuoli näkyy niin he sanovat 100% varmuudella sen ja jokainen on näinollen mennytkin nappiin sekä pojat että tytöt. Kätilöön en luottaisi niin paljoa.

Meille sanottiin esikoista odottaessani ultrassa, että näkyy aivan selvästi. Kätilö ei suostunut kuitenkaan kertomaan, kumpi on. Myöhemmin on moni sanonut, että vain poika näkyy selvästi ja poikahan tuo esikoinen on. Nyt käytiin ultrassa viime viikolla ja kätilö sanoi, ettei ole ihan varma, mutta tyttöä veikkasi.

Edea+Pikkis 21+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli jos lääkäri näkee pojan ulokkeet ultrassa niin se voi kertoa kumpi on tulossa. Mutta jos se ei näe ulokkeita, niin se voi silti olla poika, mutta vaan sellaisessa asennossa että ulokkeet ei näy. Eli jos ulokkeita ei näy, niin ei voi heti olettaa että se on tyttö. Jos lääkäri on " arvannut" tytön tulevaksi, se menee helpommin väärin. En tiedä voiko kukaan lääkäri sanoa varmaksi että tyttö tulee...

Olen ymmärtänyt, että aina näitä veikkauksia ei tehdä pelkkien " ulokkeiden" varassa. Ainakin meillä ultrassa lääkäri veikkasi tulokasta tytöksi häpyluun perusteella, mitään ulokkeita lienee silloin turha tiiraiilla. :) Viikkoja oli silloin 19+muutama päivä ja siis ihan tavallinen ultralaite. Parin viikon päästä 4D:ssä veikkaus pysyi samana. Totuus paljastuukin sitten vasta heinäkuussa, kun vauva syntyy.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat