Vierailija

Paljonko kannattaisi maksaa rahaa noista etiketeistä? Haluaisin etikettejä mutta meillä syödään vaan kotiruokaa. Tai jos laittaisin jotain lastenvaatetta tai lelua vaihtoon, mihin olisitte valmis vaihtamaan ja kuinka monta etikettiä, esim. 100pistettä-1 body, 150pistettä-1 housut/paita...? Antakaa vinkkejä, voin laittaa halutaan ostaa/vaihtaa-ilmoituksen.

Kommentit (6)

Ite voisin vaihtaa halvimman kirjan verran etikettejä vaikka yksiin pöksyihin+paitaan, kalliimman kirjan verran etikettejä pöksyihin, paitaan ja leluun tai johonki isompaan vaatteeseen, vaikka fleecepukuun tms. Meilläki syödään pääsääntösesti kotiruokaa mut kampanjan takia ostan myös ruokapurkkeja että saan kirjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No jos minä luopuisin 1 lapsella olleista vaatteista (hyväkuntoisista, ehjistä ja puhtaista, esim. H&M-merkkisistä sekä tyttöjen että poikien) housujen ja mekkojen (68-86cm) hintana pitäisin 3e, paitojen ja bodyjen 2e ja kauluspaitojen 3e...? Lelut voisi olla pari e/kpl. Olisiko kohtuullista että minä saisin yhteen kirjaan oikeuttavat etiketit 2:sta vaatekappaleesta/lelusta? Vai pitäisikö minun antaa enemmän vaatetta ja lelua vai vaihtajan enemmän etikettejä? Kyselen tyhmiä siksi kun ei ole mitään hajua kuinka paljon " työtä/vaivaa" pitää nähdä etikettien keräilyssä ja kuinka nopeasti niitä tulee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat