Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ollut koko talven kuin takamukseen ammuttu karhu, pinna tiukalla ja pahantuulinen. Olen karjunut lapsillekin ja ollut huono äiti heille, ja kyllästynyt kotiäitinä olemiseen ym ym kaikenlaista tyytymättömyyttä.

Nyt sitten yhtäkkiä muutama viikkoa sitten, huomasin kuinka ihania lapsia meillä on ja kuinka ihanaa elämää saan elää. Saan hoitaa heitä kotona ja olen siitä enemmän kuin onnellinen!! Olen halaillut ja pusinut lapsia tämän kahden viikon aikana NIIN paljon, että ovat jo vähän ihmeissään :D Toki aina olen ollut kova heitä halaamaan ja rakkautta olen aina osoittanut sanoin ja teoin. Mutta nyt aivan erityisesti. Koen olevani todella onnellinen ihminen.

Eikä ole hirveää hinkua enää bailaamaan, vaan on halua panostaa perheeseen ja kovasti vauvakuumettakin alkaa jo olla.... :)

Ihmeellinen muutos! Mikä tämän teki? Mutta kaikenkaikkiaan siis onnellinen muutos!!! :)

Kommentit (3)

jotain muutakin tässä on. Aivan kuin olisin nukkunut pitkän talven ja nyt vasta herännyt eloon!! Olen ollut jotenkin aivan muissa maailmoissa. :( Lapset ovat siitä varmasti jossain määrin kärsineet.

Mutta nyt on olo toinen. Onneksi!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat