Vierailija

Vittu menee hermot. Huusin 10 päivää sitten kahdelta huutismyyjältä kolme tuotetta ja maksoin heti, kun myyjät kerta niin vaativat. Mutta kirjeitä/pakettia ei ole edelleenkään näkynyt.

Kommentit (7)

Ohjeissa luki että pitää maksaa nopeasti mutta hän postittaa vain kerran viikossa. Että siinä saa parhaimillaan odotella pakettiaan tai mun tapauksessa kirjettä ainakin sen viikon. Toki ymmärrän että ne myyjät jotka asuvat jossain susirajan takana niin postia ei ole joka nurkalla mutta sitäpä voisi olla sitten laittamatta noita ehtoja ostajillekkaan...

Asun keskustassa ja posti 100 metrin päässä. Vien paketin samana päivänä postiin kun maksu tilillä . Eipä tarvi turhaa odotella. Itse olen odottanut huutamaani pakettia joskus ties kuinka kauan, vaikka olen maksanut samana päivänä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Postipakettien ja maksikirjeiden kanssa on ongelmallisempaa. Posti kaukana, töihin mennessä ja tullessa bussissa lapsi mukana (hoitoon vienti ja haku) koska miehellä on reissutyö ja auto käytössä.

Eli mun pitäisi joko

a) aamulla raahautua lapsen ja paketin kanssa yhdellä ruuhkabussilla postiin, toisella hoitoon ja sitten vielä töihin tai

b) töistä lähtiessä hakea lapsi, paketti olisi ollut koko päivän mukana töissä, mennä bussilla postilla, raahata pakettia ja väsynyttä lasta mukana ja taas yhdellä bussilla kotiin tai

c) lähteä töistä aikaisemmin pari tuntia aikaisemmin ja viedä paketti bussilla (mahdollisesti hakea kotona yhdellä bussilla jos en pitäisi töissä mukana) postiin, palata toisella bussilla melkein työpaikan viereen hakemaan lapsi ja sitten kotiin.

d) menet kotiin odottamaan milloin mies tulee töistä ja lähdet sitten viemään vielä pakettia postiin juuri ennen postin sulkeutumista tuli hännän alla.

Mikään edellisistä vaihtoehdoista ei innosta. Vien paketit postiin viikon sisällä. Ilahduttavaa onkin ne ostajat, jotka ilmoittavat, että maksoin x pankista niin tietää, että maksu on parin päivän päästä tilillä ja voi jo sovitella aikatauluja yms. että pääsee viemään paketin autolla postiin. Yleensä sovitteluun ja miehen juttuihin menee se pari päivää.

Itse vien (vaikka posti aika kaukana) seuraavana päivänä viimeistään yleensä samana kun näkyy. Ilman hyvää syytä ei saa venyä noin pitkään!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat