Vierailija

Olen hoikka nainen. Periaatteessa ei ollenkaan tarvetta laihduttaa. Mutta lapsen jälkeen on mahaan jäänyt " reppu" . Siis löysää ihoa ja sen alla rasvaa.

Vatsalihakset on todella hyvässä kunnossa. Enää sen paremmiksi niitä ei voi trimmata.

Uskaltaisiko katsoa lähtisikö rasvareppu parin kilon laihdutuksella? Vai tippuuko paino liian alas?

Mitä arvelette? En ole muuten koskaan laihduttanut, en edes oikein tiedä miten kuuluu toimia...

Kommentit (10)

keskivartalolta, niin sitten ihan hyvä kokeilla. Ja nuo sipsit ja karkit on muutenkin hyvä jättää vähemmälle. Kuitenkin suosittelen sitä pilatesia, voisit edes kokeilla pari kuukautta auttaako, ja muutenkin on hyvä harrastaa jotain liikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja oli TO-DEL-LA laiha, en muista loppuko menkatkin. Ja hän on ruumiinrakenteeltaan hoikka! MInä olen myös 162 ja mun ihannepaino (voitteko kuvitella) olisi ehkä 63 joten en voi ymmärtää että joku haluaisi olla n. 50-kiloinen tämän pituisena...

kset, eikä rannalle lähtiessä voi edes haaveilla bikineistä :( Kirurgille en kyllä lähde, olkoot sitten siinä hyllymässä vaikka ikuisuuden...

ap

Mä olen myös 163cm ja painan 64kg. En varsinaisesti ole lihava, mutten kovin laihakaan...

Jos ne sun vatsalihakset on jo kunnossa, niin ei kai sille mahalle enää muuta voi tehdä kuin kokeilla laihdutusta. Tai sitten kirurginveistä. Eipä siitä parista kilosta mitään haittaa ole, kunhan et sitten tiputa " vielä paria" , jos ei löysä sillä kadonnutkaan.

oon muuten hankkinutkin nämä mun lihakset sinne rasvan alle. Ihan vaan kotona dvd:n mukana harjoitellut.

Ja stepperiä poljen pari kertaa viikossa. Mulla vaan on vissiin nämä kuntoilujutut vähän hakusassa, kun mulla on ollut tapana polkea 25-35 min niin paljon, kun ämmässä virtaa piisaa, siis ihan hikeen ja henkihieveriin :) Ja nyt vasta kuulin, että on olemassa jotain rasvanpolttosykkeitä, yms...

Mikä se rasvanpolttisyke on? Kaapissa olisi joku känäinen lehden tilaajalahjana tullut sykemittarikin, että voisi sitäkin käyttää...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat