Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mieheni kaljoittelu oli viime syksyyn saakka jokapäiväistä. Hän kävi joka päivä töiden jälkeen " parilla" oluella. Minä aloin saada tarpeekseni ja ilmoitin, että avioliiton jatkumisen ehto on juomisen lopettaminen. Päivittäinen kaljoittelu loppui vähitellen, mutta ongelmaa se ei poistanut. en voi edelleenkään olla varma, onko mies vesiselvä mennessään hakemaan lasta päivähoidosta jne... Hän edelleen " lipsuu" välillä eli menee vähän " käymään jossain" ja suuntaa baariin. Ei voi esim. juoda viinilasillista kotona minun kanssani vaan haluaa mennä yksin " salaa" baariin. Eikä hän yleensä osaa pysäyttää juomista yhteen lasiin.

Nyt soitin taas miehelle, on tulossa työmatkalta kotiin - ja äänestä kuuli, että oli juonut. Hän tietää, että erityisesti tällaisista tilanteista en pidä.

En jaksa. Hävettää, että olen valinnut mieheni voin huonosti. Hävettää, etten paikallistanut ongelmaa ennen vauvan syntymää. Hävettää, itkettää, ahdistaa. Jokohan pitäisi erota?

Kommentit (3)

Alkoholisti voi elää normaalia elämää vain jos hän myöntää olevansa alkoholisti, ei enää halua olla sellainen ja menee aa-tapaamisiin.

Jos mies ei myönnä ongelman olemassaoloa, en ennustaisi teille pitkää onnelllista yhteiselämää tai edes pitkää yhteiselämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mut meissä ei oo mitään vikaa! sussa ja mussa. Olen " pakottanut" mieheni kokeileen lähes kaikkea pariterapiasta antabuksiin, aa:sta omalääkäriin,mut ukon oma motivaatio ei ole riittänyt.. Ihan oikeesti kaikkea ja nyt viimeisenä vaihtoehtona otettiin ero. Täytyy aatella jo omaa ja LAPSEN mielenterveyttä.

Jaksamista!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat