Vierailija

Mulla on ollut auto korjattavana jo viikon (tuulilasi rikkoontui kiven vuoksi) ja olen siis ollut ilman autoa. Leasingfirma ei antanut mulle toista autoa tilalle. Tietääkö joku millainen on seisonta-ajan korvaus? Onkohan mua nyt sorrettu?

Kommentit (4)

Olen vaan vastikään muuttanut enkä löydä sitä pahuksen lärpätintä nyt mistään. Ajattelinpa siis täältä kysellä, josko jotain yleispätevää neuvoa olisi. Pitänee varmaan taas soittaa sinne liikkeeseen ja pyytää sopimuksesta kopio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meilläkin ollut työsuhdeliisareita miehellä nyt kuuden vuoden ajan ja aina on saanut vara-auton tilalle kun on ollut huoltoja tai korjauksia.

Mulla on omasta autosta vaihdettu tuulilasi kahdesti ja molemmilla kerroilla kesti pari tuntia eli johan on pitkät jonot autofirman korjauspuolella - ei ainakaan palvelu ole kovin kohillaan sun kohdallasi.

Varsinaiseen kysymykseesi: vara-autot jne. on määritelty sinun leasing-sopimuksessasi. Lue sieltä mitkä ne ehdot ovat, ei kukaan voi tietää niitä sinun puolestasi. Minä kyllä saan vara-auton omaan liisuriini.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat